به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو،خبرگزاری برنا نوشت:

کشورمان در اوایل خرداد ماه میزبان مسابقات بین المللی فیناترافی است و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به دنبال هرچه بهتر برگزاری این مسابقات است.

محسن سمیع زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا، درخصوص جلسه ای که درباره این مسابقات در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: فیناترافی یکی از مهم ترین مسابقاتی است که قرار است در کشورمان برگزار شود. برای برگزاری مسابقات مشکلاتی داشتیم که شخص مقام عالی وزارت ورزش و دکتر سجادی ما را در هرچه بهتر برگزاری این مسابقات یاری کردند. در جلسه ای که داشتیم نصرالله سجادی، مناف هاشمی، مدبر، رغبتی و رضوانی رییس فدراسیون حضور داشتند که درباره مشکلات برگزاری مسابقات بحث شد.

وی ادامه داد: از طرف وزارت ورزش و جوانان مجوزهای لازم برای برگزاری این رویداد مهم به ما داده شده است. قرار است اشکالات جزئی استخر ۹ دی هم برطرف شود و امیدواریم با حمایت همیشگی سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی زودتر این اتفاق رخ دهد.

دبیرکل فدراسیون افزود: وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این مسابقات ما را تنها نگذاشت و حمایت بی شائبه ای از ما داشت. در حال حاضر مشکل حادی برای برگزاری مسابقات نداریم. در اردیبهشت ماه مانور آزمایشی داریم که در این مانور به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف ها هستیم تا برای شروع مسابقات در دوم خرداد آماده شویم.

دبیر فدراسیون شنا درباره پخش HD مسابقات فیناترافی گفت: جلساتی در این باره داشته ایم و انتظار داریم با توجه به توانمندی هایی که در کشور موجود است تصویربرداری HD داشته باشیم. این مسابقات شرایط حساسی دارد و از همه انتظار داریم به ما کمک کنند بهترین میزبانی را داشته باشیم.

وی درباره اسپانسر این مسابقات بیان کرد: متاسفانه هنوز اسپانسر نهایی نشده است. شهردار تهران قول‌های مساعدی داده و پیگیر هستیم که بتوانیم بهترین میزبانی را داشته باشیم.

سمیع زاده با اشاره به همکاری برخی هنرمندان با فدراسیون گفت: در این باره مذاکراتی با بهرام رادان داشته ایم و قرار است وی در این مسابقات حامی ما باشد. رادان قرار است فیلمی هم در این زمینه کارگردانی کند. هنرمندان همیشه پشتیبان ورزش بوده اند و تعامل فی مابین آنها و ورزش ستودنی است. چند خواننده هم برای حمایت از این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا نشان دهیم ایران از تمدن بالایی برخوردار است و مردم ما مهمان نواز هستند.

وی در پایان گفت: شناخت زیادی از رقیبانمان نداریم اما بچه های تیم ملی واترپلو شبانه روز تلاش می کنند تا بهترین نتیجه را در مسابقات فیناترافی بگیرند.