سمیع زاده: هیئت شنای گیلان میزبان دو رویداد ملی خواهد بود

نشست هم اندیشی اعضای هیئت شنای استان گیلان و روسا و نواب هیئت شنای شهرستان‌ها با حضور دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو روز پنج‌شنبه (8 بهمن 1394) برگزار شد.

سمیه عظیمی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  در نشست هم اندیشی اعضا هیئت شنای استان گیلان و روسا و نواب هیئت شنای شهرستانها که روز پنجشنبه ۸ بهمن در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک ورزشگاه عضدی رشت با حضور دبیرکل فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور  برگزار شد، میزبانی هیئت شنای استان برای دو مسابقه کشوری در سال ۹۵ به تصویب رسید.

در این نشست که رهنما مدیرکل و خلیلی فر معاونت ورزش و توسعه قهرمانی اداره ورزش و جوانان گیلان ، دکتر افتخاری عضو کمیته ملی المپیک ، گلریز رئیس و سلیمی دبیر و اعضا هیئت رئیسه  هیئت شنای استان گیلان نیز حضور داشتند پیرامون عملکرد و مشکلات هیئت شنای استان و روند بازسازی استخر کوثر رشت بحث و تبادل نظر شد .

سمیع زاده دبیرکل فدراسیون شنا به وجود پتانسیل های استان گیلان در زمینه های جاذبه های گردشگری ، داشتن نعمت دریا و حضورقهرمانان نام آور شنای استان اشاره کرد و گفت : این استان با توجه به این توانمندی ها و وجود استعداد های بالقوه باید یک استخر ۲۵ و ۵۰ متر داشته باشد که در این راستا  فدراسیون مکاتباتی را با وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز داشته و امیدوارم با پیگیری های استاندار محترم گیلان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و رئیس هیئت شنای استان این امر هرچه زودتر محقق گردد.

دبیرکل فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور خبر داد : با توجه به توانمندی ها و پتانسیل های موجود در استان مصوب شد  مسابقات شنای دریایی و مسابقات شنای مسافت کوتاه کشوری به میزبانی گیلان در تقویم سال ۹۵ فدراسیون گنجانده شود.

وی به جاذبه های توریستی و ساحل زیبای خزر اشاره کرد و بر حضور بخش خصوصی در توسعه ورزش استان تاکید داشت و در ادامه افزود :  دولت محترم تدبیر و امید هم پیگیر حضور و مشارکت مناطق آزاد برای گسترش ورزش کشور و استان های دارای مناطق آزاد می باشد.

در ادامه گلریز رئیس هیئت شنای استان گیلان  ضمن تشکر از دبیرکل فدراسیون شنا گفت : هیئت شنای استان گیلان از استعدادهای خوبی در رشته های شنا و واترپلو برخوردار است و انشاا… با برنامه ریزی و انسجام بیشتر در مسابقات استانی و  کشوری در سال آینده و بخصوص در دو رویداد ملی که با پیگری های دبیرکل محترم فدراسیون در تقویم سال ۹۵ گنجانده شد حضوری پررنگ و منسجم خواهیم داشت .

در پایان هیئت شنای استان گیلان با حضور مدیرکل و معاونت اداره ورزش و جوانان استان از دبیرکل فدراسیون با اهدا هدیه ای به رسم یاد بود تقدیر و تشکر بعمل آورد .

لازم بذکر است : در حاشیه این مراسم یک دوره کلینیک علم و طراحی تمرین برای مربیان شنای استان به مدرسی سمیع زاده دبیرکل فدراسیون  برگزار شد و به شرکت کنندگان نیز از سوی هیئت شنای استان گواهی شرکت  صادر گردید.

2 3

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب