سه شناگر ایران به مرحله فینال راه یافتند

در مرحله مقدماتی سومین روز رقابتهای شنای کاپ آزاد ترکیه سه شناگر کشورمان به فینال این مسابقات راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در رقابتهای صبح امروز مسابقات شنای کاپ آزاد ترکیه که با حضور ٣٧۰ شناگر در شهر استانبول جریان دارد، محمد علیرضایی، افشین عسگری و احمد رضا جلالی به فینال مواد مختلف راه یافتند.

بر این اساس در ماده ۵۰ متر قورباغه محمد علیرضایی با کسب زمان ٢٨ ثانیه و ۵١ صدم ثانیه به عنوان نفر اول در گروه خود راهی فینال شد.

در ماده ۵۰ متر پروانه افشین عسگری با کسب زمان ٢۵ ثانیه و ٣٢ صدم ثانیه به عنوان نفر دوم در گروه خود به دیدار فینال راه یافت.
همچنین در ماده ۴۰۰ متر مختلط انفرادی احمد رضا جلالی شناگر شیرازی کشورمان با زمان ۴ دقیقه و ۵۶ ثانیه و ٩۶ صدم ثانیه به عنوان نفرچهارم به دیدار فینال این ماده راه یافت.

محمد بیداریان نیز در ماده ٢۰۰ متر کرال سینه با زمان ٢ دقیقه و ۵٨ صدم ثانیه در رده دوازدهم قرار گرفت و از راهیابی به فینال باز ماند.
رقابتهای فینال مواد مختلف عصر امروز ١٨:٣۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

تیم ملی شنای کشورمان با ۴ شناگر در رقابتهای شنای کاپ آزاد ترکیه شرکت کرده است. این رقابتها که از روز پنجشنبه ٢۵ خرداد ماه آغاز شده است پس از ۴ روز رقابت فردا یکشنبه ٢٨ خرداد ماه به پایان خواهد رسید.

تیم ملی شنای کشورمان در مسابقات کاپ آزاد ترکیه که
آخرین مرحله از رقابتهای انتخابی بازیهای المپیک ٢۰١٢ لندن به شمار می رود تاکنون به یک مدال نقره توسط محمد علیرضایی در ماده ۵۰ متر قورباغه دست یافته است.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.