شجاعی فر: تا المپیک ریو یک ثانیه هم از دست نمی دهم

برترین شناگر لیگ گفت: برای رسیدن به هدفم که المپیک ریو است نمی خواهم حتی یک لحظه را هم از دست بدهم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه واترپلو؛ امیرمحمد شجاعی فر که عنوان برترین شناگر لیگ را به خود اختصاص داده است گفت: در چهار مرحله برگزاری لیگ شنا توانستم در ماده ۵۰ متر قورباغه نزدیک ترین رکورد به رکوردهای جهانی را به دست بیاورم و برترین شناگر یازدهمین دوره لیگ شنا شوم.
وی در مورد انجام تمریناتش گفت: بعد از رقابت های شنا که در اینچون کره جنوبی برگزار شد به دلایل مختلفی از جمله دانشگاه نتوانستم تمریناتم را ادامه دهم. بعد از حضور عباسعلی کشتکار در تیم ملی تمریناتم را زیر نظر ایشان و خشایار حضرتی آغاز کردم که باید از زحمات بسیار و حمایت های آنها تشکر کنم.
شجاعی فر در ادامه افزود: بعد از دعوت شدن به تیم ملی دو ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به تمرین پرداختم و با نزدیک شدن به رقابت ها تمرینات به روزی یک نوبت رسید تا آمادگی بدنی برای شرکت در رقابت های لیگ حفظ شود. اگر تمرینات و اردوهای تیم ملی ادامه دار و با برنامه باشد اتفاق های خوبی برای شنای ایران خواهد افتاد.
برترین شناگر لیگ اهدافش در شنا را این گونه بیان کرد: می خواهم در بازی آسیایی در ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر قورباغه رکورد های محمد علیرضایی را جابجا کنم و مطمئن هستم که می توانم این کار را انجام دهم و با کمک مربیانم در فینال این ماده ها شرکت کنم. باید به این نکته اشاره کنم که دو سال تا المپیک ریو فرصت باقی است و من نمی خواهم حتی یک لحظه را هم از دست بدهم. البته چند رقابت در این میان پیش رو است که در صورت تصمیم کادر فنی تیم ملی در آن شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب