شش فینالیست دیگر و دو رکوردشکنی در روز دوم

شناگران نوجوان ایران در دومین روز از فستیوال ترکیه خوش درخشیدند و ضمن جابجایی دو رکورد، شش سهمیه حضور در فینال این رقابت ها را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نوجوانان شناگر ایران در روز دوم رقابت های شنا جشنواره رومی ترکیه پر قدرت ظاهر شدند و پس از جابجا کردن دو رکورد رده سنی زیر ۱۴ سال، شش بار نام ایران را در روز دوم این مسابقات جزو فینالیست ها وارد کردند.
در رقابت های ۱۰۰متر آزاد امیرمحمد سرابی و سید بنیامین نوفل به ترتیب با ثبت زمان های ۵۶ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه و ۵۸ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه جواز حضور در جمع فینالیست های این ماده را کسب کردند.
در ۵۰متر کرال پشت محمد صحافی مقدم و علیرضا امینی زمردی خوش درخشیدند. صحافی مقدم با زمان ۲۸ ثانیه و ۷۸ صدم ثانیه با اقتدار به مرحله نهایی راه یافت. زمردی نیز با ثبت زمان ۳۰ ثانیه و ۲۶ صذم ثانیه ضمن صعود به جمع فینالیست ها رکورد رده سنی زیر ۱۴ سال کشور را هم بهبود بخشد.
۵۰متر پروانه نیز محل درخشش شناگران نوجوان ایران بود. در این ماده امیرمحمد سرابی و پارسا حکمت اردکانی به مرحله فینال راه یافتند. سرابی زمان ۲۷ ثانیه و پنج صدم ثانیه را ثبت کرد و حکمت با ۲۸ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه دیواره استخر را لمس کرد. پارسا حکمت با این رکورد علاوه بر کسب جواز حضور در مرحله نهایی رکورد رده سنی زیر ۱۴ سال این ماده را نیز به نام خود ثبت کرد.

*رکوردهای کسب شده توسط شناگران فینالیست ایران در روز دوم فستیوال ترکیه:
۱۰۰متر آزاد:
امیرمحمد سرابی ۵۶.۸۶
سید بنیامین نوفل ۵۸.۸۹

۵۰متر کرال پشت:
محمد صحافی مقدم ۲۸.۷۸
علیرضا امینی زمردی ۳۰.۲۶

۵۰متر پروانه:
امیرمحمد سرابی ۲۷.۰۵
پارسا حکمت اردکانی ۲۸.۴۹

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب