اعزام تیم ملی شنا به اینچئون

شناگران امشب به اینچئون پرواز می کنند

تیم ملی شنای ایران برای حضور پر قدرت در بازی های آسیایی اینچئون امروز (سه شنبه) 25 شهریور ساعت 22:45 به سمت دبی و از آنجا به سمت اینچئون و محل برگزاری بازی ها پرواز می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی شنای ایران برای حضور پر قدرت در بازی های آسیایی اینچئون امروز (سه شنبه) ۲۵ شهریورماه راس ساعت ۲۲:۴۵ به سمت دبی و از آنجا به سمت اینچئون و محل برگزاری بازی ها پرواز می کند. تیم ملی شنا بعد از سه ساعت توقف در دبی ساعت ۳:۴۵ بامداد صبح روز چهارشنبه به مقصد اینچئون حرکت می کند. کادر فنی و شناگران تیم ملی ساعت ۱۶:۴۵ وارد کره و دهکده بازی ها می شوند. از روز یکشنبه شناگران در بازی های آسیایی به آب می زنند و بعد از اتمام مسابقات شنا در ششم مهر (۲۸ سپتامبر) از دهکده بازی ها خارج می شوند. تیم ملی شنا درصبح روز دوشنبه ( هفتم مهر) وارد کشورمان می شود.

طبق تقویم اعلام شده از طرف کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون، روز نخست این مسابقات (۳۰ شهریور) با برگزاری شش ماده رقابتی در رشته شنا پیگیری می شود. جمال چاوشی فر شناگر پشت رو ایران اولین و تنها نماینده ایران خواهد بود که در روز نخست و درماده ۱۰۰متر کرال پشت به آب می‌زند.
شناگران ملی‌پوش ایران در این مسابقات در ۱۵ماده انفرادی و دو ماده تیمی به رقابت با حریفان پرقدرت خود می‌پردازند. آخرین ماده ای که در بازی‌های آسیایی امسال در رشته شنا برگزار می‌شود ماده ۴ در ۱۰۰متر مختلط تیمی خواهد بود. این مسابقه در روز جمعه ( هفت مهر) برگزار می‌شود.
جمال چاوشی فر، احمدرضا جلالی، آرشام میرزایی، مهدی انصاری و آریا نسیمی شاد شناگران ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون هستند. عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی نیز به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی همراه با ورزشکاران در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 

*برنامه کامل تیم ملی شنا ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون:
۳۰شهریور:
جمال چاوشی‌فر:۱۰۰مترکرال پشت

۳۱شهریور:
جمال چاوشی‌فر: ۵۰متر کرال پشت
احمدرضا جلالی و مهدی انصاری: ۲۰۰متر مختلط انفرادی

۰۱مهر:
آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی: ۵۰متر آزاد
مهدی انصاری و آریا نسیمی‌شاد: ۲۰۰متر قورباغه

۰۲مهر:
مهدی انصاری: ۱۰۰متر پروانه
آریا نسیمی شاد: ۱۰۰متر قورباغه
۴در ۱۰۰متر آزاد تیمی

۰۳مهر:
مهدی انصاری: ۵۰متر پروانه
آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی: ۱۰۰متر آزاد

۰۴مهر:
آریا نسیمی‌شاد و مهدی انصاری: ۵۰متر قورباغه
۴در ۱۰۰متر مختلط تیمی

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.