شهیدی پور: امیدوارم حمایت‌ها از واترپلو ادامه داشته باشد

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد در واکنش به تغییرات در مدیریت دانشگاه آزاد گفت: امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد و تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد حفظ شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد که روز شنبه(۱۹ اسفند ۱۳۹۶) تیمش برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر واترپلو شد درباره حفظ این تیم درسال‌های آینده گفت: دانشگاه آزاد یک حامی مالی نیمه دولتی و نیمه خصوصی است که سال هاست خدمات زیادی را به ورزش کشور ارائه داده است. قرار است تغییراتی در بخش مدیریت دانشگاه آزاد درسال ۹۷ انجام شود. ما هم منتظر هستیم ببینیم سیاست ها در سال جدید چگونه خواهد بود. آیا تیم‌ها پابرجا خواهند ماند یا خیر. امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد و تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد حفظ شود.

شهیدی‌پور درباره علت موفقیت ادامه دار دانشگاه آزاد درلیگ برتر واترپلو افزود: حمایت باشگاه از لحاظ مالی و سخت افزاری و لطف خداوند باعث شد برای ۴ سال قهرمان لیگ برتر واترپلو باشیم. ضمن این که بازیکنان خوبی جذب و هماهنگی لازم را بین کادر فنی و بازیکنان ایجاد کردیم.

او درباره نقش حامیان مالیان در لیگ واترپلو تصریح کرد: حامیان مالی درلیگ تاثیر گذارهستند. بسیاری از بازیکنان شغلی ندارند و به وسیله حضور در باشگاه ها از سوی حامیان مالی تامین می شوند. این اتفاق مطمئنا بر عملکرد بازیکنان در تیم ملی نیز تاثیرگذار خواهد بود. به علاوه این که واترپلو در جامعه معرفی خواهد شد.

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد درباره لیگ واترپلو اظهار کرد: خوشبختانه لیگ از سطح خوبی برخوردار بود. ما تا لحظه آخر نمی دانستیم سه تیم دیگر در دور نهایی چه تیم هایی هستند. بازی برگشت فینال در برابر نفت امیدیه به دلیل حضور بازیکنان با تجربه و پیشکسوت و همچنین حضور بازیکنان جوان در این تیم کارمان را سخت کرد. ما درحمله عجله می کردیم و برخی تکنیک ها را انجام نمی دادیم. اما در نهایت با تدابیر و برنامه ریزی که انجام شد پیروزمیدان شدیم.

شهیدی‌پور در واکنش به این موضوع که گفته می شود دانشگاه آزاد به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش به موفقیت می رسد بیان کرد: همه تیم ها بودجه دراختیار دارند و می توانند بازیکنان ملی پوش جذب کنند. معتقدم چگونه هزینه کردن و دانستن اینکه در چه مقطعی چه بازیکنانی را باید جذب کرد اهمیت بیشتری دارد و هنر باشگاه ها را نشان می دهد.

او خاطرنشان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات لیگ برتر بهتر است امکانات سخت افزاری از جمله استاندارد استخرها و امکانات دیجیتالی درشهرستان ها ارتقا یابد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب