صفابخش: بازیکنان برای کسب مدال طلا هم قسم شدند

کارشناس واترپلوی ایران با ابراز رضایت از وضعیت ملی پوشان این تیم در تمرینات آماده سازی به منظور حضور در مسابقات جهانی واترپلو(فینا ترافی)، تاکید کرد امکانات لازم برای افتخارآفرینی تیم ملی واترپلو فراهم شده است.
سروش واعظی
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه واترپلو، تیم ملی واترپلو کشورمان همچنان تمرینات فشرده خود را برای حضوری مقتدرانه در رقابت های فینا ترافی زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال می کند.
امیرحسین صفابخش درباره آخرین وضعیت واترپولیست های ایرانی تاکید کرد: خوشبختانه فدراسیون تمام امکانات مورد نظر برای تمرین ملی پوشان را با توجه به مدت زمان محدود باقی مانده تا آغاز رقابت ها در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرارداده و تمرین تیم ملی در آرامش کامل انجام می شود.
وی ادامه داد: جلساتی از تمرین ملی پوشان را از نزدیک نظاره و با توجه به آن چه مشاهده کردم اطمینان یافتم که این بازیکنان برای افتخارآفرینی در فینا ترافی با یکدیگر هم قسم شدند و آماده حضور در این بازی ها هستند.
وی افزود: همه ملی پوشان با انگیزه بسیار بالا در تمرینات حضور دارند و اکثر آنها با اعتماد به نفسی مثال زدنی از امیدواری خود برای کسب طلای مسابقات سخن می گویند.
صفا بخش تاکید کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم امیدوار هستند تا با کسب مدال طلای این بازی ها پاسخ اطمینان رییس فدراسیون و البته وزارت ورزش  که حمایت کاملی برای میزبانی این مسابقات از فدراسیون انجام داد را بدهند.
کارشناس واترپلو ایران درباره مشکل سربازی دو بازیکن تیم ملی اظهار کرد: هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و فدراسیون تا قبل از آغاز این بازی ها مشکل این دو بازیکن ملی پوش را برطرف می کند.
وی درباره میزبانی ایران در این مسابقات اضافه کرد: میزبانی ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا پتانسیل بالای کشورمان را برای کسب میزبانی معتبرترین تورنمنت ها اثبات کرد و ما در مسابقات فینا ترافی بار دیگر این نکته را ثابت می کنیم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب