طاهریان: بدون حمایت عزیزان این قهرمانی میسر نبود

 سرمربی تیم ملی واترپلو کشورمان با انتشار بیانیه ای از حمایت مسئولان فدراسیون، پرسنل استخر قهرمانی 9 دی و اصحاب رسانه برای کسب عنوان قهرمانی این تیم در مسابقات فینا ترافی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سیروس طاهریان با انتشار بیانیه ای از زحمات و حمایت مسئولان فدراسیون و پرسنل زحمتکش استخر قهرمانی ۹ دی و اصحاب رسانه تشکر کرد.

متن بیانیه سرمربی تیم ملی واترپلو جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رقابت های توسعه جهانی واترپلو (فینا ترافی) بی شک بزرگترین رویداد تاریخ در این رشته ورزشی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بود که با لطف خدا و حمایت جانانه مردم شریف و قدرشناس کشورم قهرمانی در آن به دست آمد.

آنچه در ۹ دی توسط رسانه ها به تصویر کشیده شد تنها قهرمانی سربازان وطن نبود بلکه گوشه ای از اقتدار دلاورانی بود که رنج و مشقت های زیادی را تحمل کردند تا بتوانند بار دیگر افتخاری بس بزرگ را در برگ زرین کارنامه ورزش ایران به ثبت برسانند که خدا را شکر این مهم به دست آمد.

چه روزها که بازیکنانم دوری از خانواده و عزیزانشان را برای اهتزاز پرچم کشورشان تحمل کردند و چه شب ها که هر کدام از آنها از فشار تمرینات خواب به چشمانشان حرام شد، روزهایی را یاد دارم که مسئولان فدراسیون شبانه روزی خود را وقف تیم کردند .

دستیارانم که جای خود دارند،آنها که تمام فکرشان تیم شده بود، آنها که روز و شب خود را هم فراموش کرده بودند، آنها که تنها هدفشان این بود که بتوانند باری از دوش من در این مسابقات بردارند و الحق که گل کاشتند.

درباره خود نیز تنها یک شرمساری برایم باقی مانده و آن هم مدتی بود که  از  خانواده دور بودم به طوریکه کار به جایی رسید که شنیدن کلمه پدرجان از زبان عزیزانم، فرزندانم سارا و امین برایم. آرزو شده بود اما خدا را شکر که همه این دوری ها نتیجه بخش بود.

چه شب ها که عزیزانم در استخر مجموعه شهید شیرودی شبانه روز خود را وقف تجهیز استخر قهرمانی کردند و از خانواده خود دل کندند تا در خدمت خانواده واترپلو باشند، یادم نمی رود هر کدامشان یک گوشه کار را گرفتند تا آبروی میزبان مقابل میهمان حفظ شود.

بی شک این قهرمانی مدیون زحمات تمام خبرنگارانی است که از قلم خود به معنای واقعی کامل و مصداق بارز آیه شریفه (نون و القم و ما یسترون ) برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند و صادقانه یار و یاور تیم ملی واترپلوی ایران بودند.

امیدوارم در ادامه مسیر نیز قلب های پاکتان سرشار از انرژی

بهترین ها را از خدا منان برایتان آرزو دارم .

 

و من الله التوفیق

سیروس طاهریان سرمربی تیم ملی واترپلو ایران

 

 

انتهای پیام

 

 

 

image_printپرینت مطلب