طاهریان: در شأن نام ایران مقام کسب می‌کنیم

سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران گفت: تلاش همه ما این است که بتوانیم مقامی در شأن نام ایران در مسابقات توسعه جهانی کسب کنیم.

جعفر جدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری دانشجو نوشت:

سیروس طاهریان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان واترپلوی ایران در آستانه رقابت های توسعه جهانی در تهران اظهار داشت: تمرینات را به صورت مستمر پیگیری می کنیم تا بازیکنان به لحاظ بدنی به سطح مطلوبی برسند. هم اکنون ۱۸ بازیکن در اردو حضور دارند و با همین تعداد در فاصله ۱۰ روز مانده به مسابقات به کار ادامه خواهیم داد.

 او درباره شناخت خود از همگروه های ایران گفت: با بعضی از تیم های همگروهمان در سال های قبل بازی کرده ایم. البته شناخت زیادی در تیم های کنونی آنها نداریم. با این وجود کارمان بسیار سخت است، چرا که فرصت زیادی برای آمادگی نداشتیم.

 طاهریان ادامه داد: شرایط تیم ایران نسبت به دوره های قبلی که در آن شرکت کرده بودیم، فرق کرده است. تیم ما پس از چند سال توانسته در مسابقات فیناتراپی حضور یابد. این حضور با میزبان ما همزمان شده و بنابراین انتظارات نیز از تیم ملی واترپلو بیشتر است.

 سرمربی تیم ملی با اشاره به میزبانی کشورمان عنوان کرد: بدون شک میزبان فیناتراپی آسان نخواهد بود؛ چرا که بعد از ۴۲ سال کشورمان توانسته میزبان چنین تورنمنتی باشد. بنابراین باید تلاش کنیم تا بتوانیم میزبان خوبی باشیم و همچنین مقامی در شأن نام ایران بدست بیاوریم. خوشبختانه همکاری خوبی صورت گرفته و فکر می کنم ایران میزبان خوبی خواهد بود.

 طاهریان درخصوص امکانات تیم ملی برای کسب موفقیت در این تورنمنت گفت: آن چیزهایی که مدنظرم بود، توسط فدراسیون در اختیار تیم ملی قرار گرفته و من راضی هستم.

 او درباره پخش رقابت های فیناتراپی از تلویزیون گفت: بدون شک اگر این مساله محقق شود، مردم بیشتری به سمت رشته های آبی از جمله واترپلو ترغیب خواهد شد. آشنایی مردم با این ورزش در فراگیر شدن آن و پیدا شدن استعدادهای جدید تاثیر بسزایی دارد.

 طاهریان اشاره ای نیز به توجه مسئولان وزارت ورزش کرد و اظهار داشت: الان نگاه وزارت ورزش به واترپلو یک نگاه ویژه است. همه دست به دست هم داده اند که تا در کنار میزبانی مطلوب، بتوانیم نتیجه خوبی نیز بگیریم و امیدواریم این امر تحقق پیدا کند.

 طاهریان در پایان درخصوص پاداش احتمالی برای بازیکنان گفت: سعی می کنیم خارج از مسائل حاشیه ای فقط نگاهمان به اصل موضوع یعنی موفقیت تیم باشد. شک نکنید که ملی پوشان واترپلوی ایران به دنبال پاداش و پول نیستند و فقط برای موفقیت تیم ملی رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب