عباسعلی کشتکار: هدف از اردوی زنجان شناسایی استعدادها بود

سرمربی تیم ملی شنا گفت: اهداف اولیه اردوی نوجوانان در زنجان شناسایی استعدادها، علاقه مند کردن شناگران نوجوان، ایجاد انگیزه برای والدین و آشنایی با روش های نوین تمرین بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عباسعلی کشتکار سرمربی تیم ملی شنا درباره برپایی اردوی تمرینی شناگران نوجوان پسر در زنجان اظهار کرد: طبق مصوبه کمیته فنی شنای فدراسیون کشور درمورخ ۲۸ خرداد سال جاری از درون هر کمیته فنی فدراسیون، کمیته استعدادیابی و تشکیل اردوهایی برای آینده سازان شکل گرفت.
عضو کمیته فنی شنا ادامه داد: با همکاری حمید اسکندریون از اعضای کمیته فنی و از مربیان تراز اول استان زنجان با هماهنگی هیئت شنای استان به ریاست اکبر عربدوست و دانشگاه زنجان و بخش معاونت آموزشی، این شهر میزبان شناگران آینده ساز گروه سنی نوجوانان از تاریخ ۱۷ الی ۲۴ مرداد در شهر زنجان بود.
سرمربی تیم ملی شنا گفت: در این اردو ۳۰ نفر از شناگران برتر مسابقات قهرمانی کشورکه در بهمن ماه سال ۹۲ در شیراز برگزار شد، انتخاب شدند. در کنار این اردو تعداد ۱۰ نفر از مربیان برتر مسابقات قهرمانی کشور در گروه های سنی نوجوان دعوت به عمل آمد. همچنین در این برنامه دوره های بازآموزی و تکمیلی تمرینات با شناگران نوجوان پسر برگزار شد.
عباسعلی کشتکار درباره اهداف برگزاری این اردو عنوان کرد: اهداف اولیه این اردو شناسایی استعدادها، علاقه مند کردن نوجوانان شناگر، ایجاد انگیزه برای والدین و آشنایی با روش های نوین تمرین بود. همچنین نوجوانان با تست های معتبر رایج در دنیا آشنا شدند. شناگران در طی این اردو علاوه بر تمرینات شنا، بدنسازی و بازی های ورزشی، اصول و مبانی تکنیک های چهار شنا را به زبان ساده که توسط مدرسین تدریس می شد، فرا گرفتند.
او درباره نواقص این اردوی تمرینی گفت: از نواقص این اردو عدم حضور سه نفر از مربیان مدعو و دو نفر از شناگران بود که حضور این افراد می توانست به نظم و شکل بهتر این برنامه کمک کند. در این خصوص کمیته فنی پیگری های لازم را خواهد کرد.
کشتکار در پایان گفت: از همکاری بسیار خوب ریاست محترم هیئت شنای استان زنجان، اعضای کمیته فنی فدراسیون، اعضای کمیته استعدادیابی، دبیر هیئت شنای استان زنجان و همکاری بسیار چشمگیر معاونت آموزشی دانشگاه زنجان بسیار سپاسگزارم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب