عباسی: با این کادر و فدراسیون قوی هیچ موفقیتی دور از ذهن نیست

ملی پوش واترپلو ایران با اشاره به هدفگذاری بعدی برای کسب سهمیه المپیک گفت: با این کادرفنی خوب و فدراسیون قوی هیچ موفقیتی غیرقابل تصور نیست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمدجواد عباسی عضو تیم ملی واترپلو ایران پس از کسب مدال برنز تیم ملی واترپلو بعد از ۴۴ سال در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم بعد از ۴۴ سال این مدال برنز را کسب کرده و طلسم‌شکنی کنیم. بازی رده‌بندی بسیار سخت بود اما همه تلاش خود را کردیم که در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار بگیریم.

او افزود: بازی نزدیکی را با چین انجام دادیم اما هرآنچه که کادر فنی گفته بود را داخل استخر اجرا کردیم و حتی در بسیاری از دقایق بازی از حریف خود پیشی گرفتیم. با این حال توانستیم حق خود را گرفته و به مدال برنز این رقابت‌ها برسیم.

ملی‌پوش واترپلو ایران در پاسخ به این سوال که این مدال برنز را به چه کسی تقدیم می‌کند اظهار کرد: اگر بخواهم این مدال تاریخی را به شخص خاصی تقدیم کنم باید اسامی زیادی را نام ببرم. با این حال من این مدال را به خانواده‌ام، خواهر و برادرانم که در یک خانواده پرجمعیت هستیم تقدیم می‌کنم. من اصالتا کرمانشاهی هستم و چند ماه است که با حضور در اردوها از خانواده خود دورم اما همه جوره من را حمایت کرده‌اند و خدا را شکر با کسب این مدال دست خالی به خانه برنمی‌گردم.

او ادامه داد: همچنین این مدال را به یکی از دوستانم که در سختی‌ها کنارم بود تقدیم می‌کنم. برای خودم و نسل‌های بعد دعا می‌کنم تا به موفقیت‌های بزرگتری دست پیدا کنند. با این کادرفنی و فدراسیون قوی هیچ چیز دور از انتظار نیست و می‌توانیم با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد، در دوره‌های بعد به مدال طلای بازی‌های آسیایی برسیم.

عباسی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به المپیک ۲۰۲۰ اظهار کرد: این بازی‌ها به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و ما شانس این را داریم که با تیم‌های چین و قزاقستان برای کسب سهمیه مسابقه دهیم. هیچ چیز دور از دسترس نیست و قطعا ما می‌توانیم با این تیم که امروز مشاهده کردید با حمایت کمیته ملی المپیک به دستاوردهای بزرگتری برسیم و در مسابقه‌های المپیک با بزرگان واترپلوی جهان روبرو شویم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب