عبداللهی پنجمین سهمیه را هم گرفت

نیما عبداللهی شناگر جوان تیم ملی در روز چهارم مسابقات بین المللی دبی پنجمین سهمیه ورودی المپیک نانجینگ را در ماده ۵۰ متر پروانه کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در چهارمین روز مسابقات بین المللی دبی نیما عبداللهی با صعود به جمع فینالیست های مسابقات رکورد ورودی المپیک جوانان نانجینگ را نیز در ماده ۵۰ متر پروانه کسب کرد.
عبداللهی صبح امروز در ماده ۵۰ متر پروانه به آب زد و با ثبت رکورد ۲۵ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه به عنوان نفر سوم به فینال راه یافت. شناگر پروانه رو تیم ملی ایران با ثبت این زمان زودتر از ۲۶ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه مورد نیاز برای کسب سهمیه ورودی شنا کرد تا بتواند پنجمین سهمیه شنای ایران را در مسابقات المپیک نانجینگ کسب کند.
در آخرین روز مسابقات بین المللی دبی عصر امروز چهار شناگر ایران در مرحله فینال ماده های رقابتی خود به آب می زنند تا به تعداد مدال های ایران در این مسابقات بیفزایند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.