عبدی: با حضور رضوانی وضعیت فدراسیون بهتر شده است

ملی پوش واترپلو ایران معتقد است وضعیت فدراسیون با حضور محسن رضوانی بهبود پیدا کرده است.

الهام محمدی:

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری ایسکانیوز نوشت:

سجاد عبدی گفت: تیم ملی واترپلو کشورمان در  حال حاضر برای مسبقات توسعه جهانی که درتهران برگزار می شود در اردو است.

وی ادامه داد: اردوهای تیم ملی از نظر سخت افزاری بهتر از قبل  برگزار می شود.متاسفانه در این مدت استراحت کمی داشتیم و با شرایط ایده ال فاصه داریم ولی شرایط حال حاضر ما خیلی خوب است. در این مسابقات سه تیم از افریقا، اسیا، اروپا و امریکا حضور دارند.

وی افزود: با توجه به شناخت قبلی که طاهریان سرمربی تیم ملی دارد از بازیکنان دارد و با توجه به رابطه خوب او با بچه ها مسئولان فدراسیون در انتخاب او تصمیم بسیار خوبی گرفتند.

دروازه بان تیم ملی واترپلو گفت: در گذشته فدراسیون شنا با ضعف های فراوانی روبه رو بوده اما در دوره مدیریت جدید این مشکلات به حداقل رسید.

وی ادامه داد: در گذشته مشکلات مدیریتی  باعث تعلیق فدراسیون شد و نرفتن به بازی های آسیایی بسیار به تیم واترپلو ایران ضرر رساند و این بازی ها در ایران کمک زیادی به مطرح شدن تیم می کند.

سجاد عبدی دروازه بان تیم می ایران از سال ۸۳ در تیم بزرگسالان بازی می کند و بازیکن تیم دانشگاه آزاد است وی در خصوص این تیم گفت: انصافا امکانات دانشگاه آزاد در ایران بی نظیر است و بازیکنان این تیم نگران هیچ چیز نیستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ما قهرمان لیگ است و باید راهی مسابقات باشگاه های آسیا شود که قطعا با حمایت دانشگاه آزاد و فدراسیون در این مسابقات نیز موفق خواهیم بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب