عبدی: به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایمان دارم

دروازه‌بان تیم ملی واترپلو گفت: هیچ‌کدام از مسئولان ورزشی سراغی از ما نمی‌گیرند که این موضوع برای ما آزار دهنده است.

مجتبی ذکی زاده

به گزارش روابط عمومی فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری فارس نوشت: سجاد عبدی درمورد شرایط آمادگی تیم ملی واترپلو در آستانه مسابقات فیناترافی اظهار داشت: سوم اسفند ماه فینال لیگ برتر واترپلو برگزار شد و بعد از آن، ملی‌پوشان چند هفته استراحت کردند. قبل از سال جدید تمرینات را شروع شد و در طول تعطیلات هم تمرین می کردیم. شرایط تیم نسبتاً خوب است، اما مشکل ما این است که شناخت کافی از تیم‌های حاضر در مسابقات نداریم.

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده از قاره‌های مختلف می‌آیند، خاطرنشان کرد: امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. جدول مسابقات به گونه‌ای است که اگر یک شکست داشته باشیم دیگر نمی‌توانیم به فینال برسیم و به همین دلیل با تمرکز خود را در سطح بالا حفظ کنیم.

عبدی با تاکید بر اینکه شناخت کافی از حریفان نداریم، افزود: اصلاً نمی‌دانیم تیم‌های آمریکای جنوبی چه می‌کنند؟ یا برای مثال آخرین بار ۸ سال پیش با اوروگوئه بازی کردیم. متاسفانه در سال‌های اخیر شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌توانستیم ببینیم و خوب بررسی کنیم. شناختی از اتریش و تیم‌های آمریکای جنوبی نداریم، اما به کادر فنی و بازیکنان ایمان دارم.

دروازه‌بان تیم ملی واترپلوی ایران درخصوص ارتباط و توجه مسئولان به واترپلو، عنوان کرد: رئیس فدراسیون از جنس همین رشته است و توجه خوبی به بازیکنان و تیم‌های ملی دارد، اما مسئولان بالاتر هیچ توجهی به ما ندارند. ما در کاپ آسیا و ساحلی عنوان کسب کردیم، اما کسی سراغی از ما نگرفت که این موضوع برای ما آزار دهنده است.

عبدی درمورد اینکه مهمترین دغدغه و نگرانی‌اش در حال حاضر، تصریح کرد: ما مجبور هستیم برای گذران زندگی غیر از ورزش، کار هم بکنیم. این کار کردن موجب می‌شود زمان و تمرکز کافی برای ورزش و افتخارآفرینی را نداشته باشیم. ای کاش مسئولان بیشتر به ما توجه می‌کردند تا چنین مشکلاتی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه سال‌های قبل درآمد من از حضور در لیگ تنها ۲ میلیون تومان بود، گفت: خوشبختانه سال گذشته دادکان و خلیلیان (دانشگاه آزاد و سپاهان) وارد تیمداری در لیگ برتر واترپلو شدند که باید از آنها تشکر کرد. نمی‌توان به واترپلو به عنوان یک شغل نگاه کرد، اما در حال حاضر اصلاً اینگونه نیست.

پنجمین دوره رقابت‌های جهانی توسعه واترپلو با حضور ۱۲تیم از چهار قاره جهان بین روزهای ۲۴ تا ۲۹ می ۲۰۱۵ (سوم تا هشتم خرداد ۱۳۹۴) به میزبانی ایران در استخر بین المللی ۹ دی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود. در چهار دوره برگزار شده قبل، کشورهای کلمبیا، کویت، عربستان سعودی و ازبکستان توانسته‌اند به مقام قهرمانی دست یابند.

تیم ملی واترپلو ایران هم با کسب یک نشان برنز در سال ۲۰۰۷ و یک نشان نقره در سال ۲۰۱۱ عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب