عبدی: جنبه‌های مثبت استرس را می‌بینیم

دروازه‌بان تیم ملی واترپلو ایران گفت: تیم اتریش در گروهی که مادر آن قرار داشتیم از دیگر تیم ما قوی‌تر است ما تمام تلاشمان را برای برد می‌کنیم ولی نتیجه غیر قابل پیش‌بینی است.
انسیه ورزنده/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، باشگاه خبرنگاران نوشت:
سجاد عبدی دروازه‌بان تیم ملی واترپلو اظهار داشت: در این دیدار حساس هر تیمی که اشتباهات کمتری را در طول بازی داشته باشد برنده میدان است در مسابقات فیناترافی به دقت بازیهای اتریش را زیر نظر داشتیم.
حضور چند بازیکن با تجربه نقطه قوت آنهاست.
وی تصریح کرد: واترپلوئیستهای اتریش به دلیل انجام بازیهای بیشتر از تجربه بالاتری برخوردارند در حالی که تنها مشکل ما این است که مدتی بازی نداشته‌ایم گلر تیم واترپلو کشورمان تصریح کرد: خوشبختانه ما تا کنون نتایج قابل قبولی را با تفاضل گلهای زیاد مقابل کسب کرده‌ایم و هم اکنون در گل آوراژ (تفاضل گل) نسبت به اتریش برتری داریم اگر با آنها در بازی امروز تساوی کنیم به دلیل اختلاف گلهای زده شده در دیگر مسابقات تیم ایران به فینال راه پیدا می‌کند.
عبدی خاطر نشان کرد: در واترپلو وقت کشی معنا ندارد و هر تیمی ۳۰ ثانیه حق مالکیت دارد هر تیمی که در طول این زمان بهتر کار کند می‌تواند گل بیشتری هم به حریف بزند هیچ یک از حریفان مادر فیناترافی ضعیف‌ نبودند مثلا تیم اندونزی یک ماه اردوی تدارکاتی در ازبکستان داشته و از مربی چینی در تیمشان استفاده می‌کنند و این مساله حاکی از سرمایه‌گذاری آنها در این رشته دارد.
عبدی در خاتمه گفت:بازی برای فینالیست شدن به نوعی استرس‌زا است ولی باید جنبه‌های مثبت آنرا در نظر گرفت چون در غیر این صورت روی عملکرد تیم و بازیکن تاثیر منفی می‌گذارد ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا وقتی از آب بیرون آمدیم خیالمان راحت باشد که کم کاری نکرده‌ایم.
انتهای پیام/

 

image_printپرینت مطلب