عبدی: هنوز از عملکرد خودم راضی نیستم

دروازه تیم ملی واترپلو ایران با وجود عکس العمل های فوق العاده و گرفتن چند فرصت مسلم گلزنی از اندونزی از عملکرد خود راضی نیست!
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، برتری مقتدرانه ایران مقابل اندونزی در حالی به دست آمد که دروازه بان اول تیم ملی واترپلو ایران عکس العمل های بسیار خوبی را در این بازی از خود به نمایش گذاشت و حتی در یک صحنه با حرکت پای خود که به ندرت در واترپلو اتفاق می افتد توانست بخت گلزنی را از حریف اندونزی بگیرد تا پیروزی قاطع کشورمان در این بازی تثبیت شود.
سجاد عبدی با وجود نمایش خوب خود در این مسابقه از عملکردش راضی نبود و در این باره گفت: اعتقاد دارم بازی خوبی را در دیدار با اندونزی انجام ندادم و می توانستم بهتر از این ها عمل کنم.
وی ادامه داد: هنوز از عملکرد خودم در مسابقات فیناترافی راضی نیستم زیرا می دانم که می توانم بهتر از این ها هم درون دروازه انجام وظیفه کنم.
وی درباره صحنه ای که با حرکت پای خود دروازه ایران را نجات داد عنوان کرد: آن صحنه تقریبا یک ریسک بود یا بهتر است بگویم تصور من این بود که احتمال دادم بازیکن اندونزی توپ را خلاف جهت خواهد زد بنابراین خودم را آماده کرده بودم تا با پا ضربه حریف را مهار کنم و خوشبختانه حدسم درست بود.عبدی گفت:نتیجه ای که برای ایران در این بازی رقم خورد بسیار خوشحال کننده است زیرا ما بازی حساسی را توانستیم به سود خود به پایان برسانیم.

دروازه بان تیم ملی واترپلو ایران عنوان کرد: امروز بازی بسیار حساسی مقابل تونس داریم و با دعای خیر مردم امیدوارم بتوانیم در این بازی نیز حریفان را به راحتی از پیش برداریم تا با خیالی آسوده به مصاف تیم اتریش برویم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب