عظیمی:با اردوهای مداوم نتایج خوبی به دست می آوریم

شناگرا جوان تیم ملی با اشاره به تلاش های ورزشکاران در اردوی تمرینی اظهار داشت: شناگران به همراه مربیان تیم ملی تلاش های زیادی انجام داده اند و امیدوارم نتیجه مثبتی در آینده به دست آید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شایان عظیمی شناگر دعوت شده به اردوی تیم ملی در مورد نحوه تمریناتش گفت: در اردوی تیم ملی شنا که از هفته اول فروردین ماه آغاز شده بود هر هفته ۹ جلسه تمرین می کردیم تا برای رفتن به رقابت های بین المللی شنای دبی خود را آماده کنیم.
شایان عظیمی با اشاره به حضورش در تیم ملی شنا افزود: با توجه به اینکه امسال عضو تیم های شرکت کننده در لیگ شنا نبودم به عنوان شناگر آزاد در لیگ شرکت کردم و توانستم رکوردهای مد نظر کمیته فنی شنا را کسب کنم و به اردوی تمرینی تیم ملی شنای جوانان دعوت شدم.
وی در مورد کسب ورودی المپیک نانجینگ یادآور شد: در تمریناتی که قبلاً انجام می دادم توانستم ورودی B را در ماده ۵۰ متر قورباغه کسب کنم در حال حاضر ۵ صدم ثانیه با این ورودی فاصله دارم که امیدوارم با ادامه تمریناتم این فاصله در رقابت های دوبی جبران کنم.
شناگر جوان تیم ملی رابطه صمیمانه مربیان تیم با ورزشکاران را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: رابطه سرمربی و مربی تیم ملی با شناگران بسیار صمیمانه است و شناگران احساس راحتی در اردو دارند و البته از نظر فنی نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارند که امیدوارم بتوانیم با ادامه اردوها و تمرینات به نتایج مطلوبی برسیم.
وی در مورد اهداف تمرینی اش در آینده تصریح کرد:می خواهم با انجام تمرینات مداوم در آینده به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنم. با توجه به اینکه شنا یک ورزش دیربازده است تمام تلاشم را برای کسب جایگاه های مناسب در آسیا انجام می دهم تا بتوانم برای کشورم افتخار آفرین باشم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب