علیرضا نجفی

علیرضا نجفی: اعتماد به نفس یک شمشیر دو لبه است

سرپرست تیم دانشگاه آزاد گفت: تیم ما بعد از برد مقابل فولاد مبارکه اعتماد به نفس بالایی گرفته است ولی نباید به خودمان مغرور شویم.

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علیرضا نجفی سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد اظهارکرد: باشگاه فولاد مبارکه اصفهان یکی از حرفه ای ترین باشگاه هایی است که در رشته های مختلف از جمله واترپلو دارای تیم است. پیروزی برابر این تیم با آن همه بازیکنان ملی پوشی که دارد، عالی بود. دانشگاه آزاد تیم یک دستی است. در بازی مقابل فولاد مبارکه اشتباهات کمتری داشتیم. تیمی که بتواند از موقعیت های خود استفاده کند مسلما نتیجه بهتری خواهد گرفت. ما کادر فنی بسیار خوبی داریم که در هر زمانی تاکتیک های مناسبی در نظر می گیرند. این نتیجه چیزی از ارزش های سپاهان کم نمی کند. به نظرم دو سالی بود که در لیگ برتر مسابقه ای با این کیفیت ندیده بودیم. بازی پایایی بود و یک دیدار واقعا حرفه ای بود.

سرپرست تیم دانشگاه آزاد عنوان کرد: همه تیم ها امسال قوی هستند. برای مثال نفت امیدیه که قهرمان لیگ پارسال شد و امسال سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا را دارد. این تیم همراه با شهید شهبازی زنجان از مدعیان اصلی هستند. تیم شهید شهبازی زنجان حتی دو بازیکن خارجی را در اختیار دارد. این که تیم فولاد و دانشگاه آزاد چندین بازیکن ملی پوش دارند دلیل بر این نیست که فقط دو تیم مدعیان اصلی هستند. دو تیم چوکا و نفت و گاز گچساران بعد از منحل شدن پالایش نفت تیم خود را کامل کردند و نتایجی که مقابل این دو تیم گرفتیم فکر نکنم در نیم فصل دوم تکرار شود.

علیرضا نجفی درباره جذب بازیکن در نیم فصل دوم گفت: ما تا الان با بازیکنان خوبی که داریم نتایج عالی گرفتیم. طبق صحبت های صورت گرفته با باشگاه، اگر موافقت کنند ما به احتمال زیاد یک بازیکن خارجی در اختیار خواهیم گرفت.

او درباره بازی مقابل تیم نقت امیدیه بیان کرد: تیم امیدیه چند بازیکن خوب و ملی پوش در اختیار دارد. تیم ما بعد از برد مقابل فولاد مبارکه اعتماد به نفس بالایی گرفته است. اعتماد به نفس یک شمشیر دو لبه است. هم می تواند به ما آسیب برساند هم به تیم های حریف. کادر فنی ما برای این بازی برنامه ریزی مشخصی دارد. آنالیز خوبی از تیم امیدیه داریم. امیدوارم دانشگاه آزاد با موفقیت بازی فردا را پشت سر بگذارد.

نجفی در ادامه تصریح کرد: درست است که تیم ما مهره های خوبی در اختیار دارد ولی جمع کردن این مهره ها هم مشکل است. هر چه بازیکنان حرفه ای تر باشند، مدیریت کردن آن ها هم به همان اندازه سخت خواهد شد. تجربه نشان داده است تیم هایی که بازیکنان خوبی دارند همیشه موفق نبوده اند. در اختیار داشتن بازیکنان خوب و ملی پوش تضمین کننده موفقیت نیست.

او در پایان گفت: ابتدا از مسئولین فدراسیون تشکر می کنم که برای این لیگ خیلی زحمت می کشند. به نظرم چند سالی است که واترپلو از جامعه ایران دور شده است. در بازی های اینچئون هم نتوانستیم شرکت کنیم. اگر برنامه لیگ منسجم تر باشد و برای مسابقات لیگ واترپلو ساعات پخش بیشتری داشته باشیم، شرایط بهتر خواهد شد. از طریق صدا و سیما می توان دوباره واترپلو را به جامعه برگرداند تا در سال های بعد تیم های بیشتری در لیگ برتر واترپلو شرکت کنند. از ریاست فدراسیون و سازمان لیگ تشکر می کنم. امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم ارزش شنا، شیرجه و واترپلو را دوباره برگردانیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب