علی بصری: به پیشرفت شنای استان کردستان امیدوارم

رئیس هیات شنای استان کردستان با اظهار امیدواری به توسعه شنا در این استان گفت: ساخت یک استخر استاندارد برای پیشرفت رشته های آبی در استان کردستان ضروری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسوین شنا، شیرجه و واترپلو؛ علی بصری رئیس هیات شنای استان کردستان در مورد توسعه شنا در این استان گفت: برای توسعه و پیشرفت شنا در استان کردستان کلاس های مربیگری را هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان برگزار می کنیم تا تمامی علاقه مندان به این رشته بتوانند از آن بهره مند شوند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در تمامی رده های سنی شناگر داریم و در تمام رقابت های قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان شرکت می کنیم. نزدیک ترین رقابت پیش رو نیز رقابت های قهرمانی کشور است که پایان آبان ماه در استان فارس برگزار می شود که استان کردستان با هشت شناگر در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.
بصری با توجه به امکانات کم این استان یادآور شد: متاسفانه استان کردستان حتی یک استخر استاندارد در اختیار ندارد و شناگران ما در استخرهای غیر استاندارد تمرین می کنند و همین امر باعث عدم پیشرفت شنا در این استان شده است. در دولت سابق کلنگ یک استخر قهرمانی در این استان خورده شد اما هیچ گونه اقدامی در این رابطه صورت نگرفت . در حال حاضر رایزنی هایی در این رابطه شده است که امیدوارم به نتیجه برسد.
رئیس هیات شنای استان کردستان در ادامه افزود: با همکاری فدراسیون توانستیم در فصل تابستان نخستین اردوی شناگران برتر نوجوانان کشور را به میزبانی کردستان برگزار کنیم. شناگرانی از سراسر ایران به همراه بهترین مربیان کشور در این اردو حضور داشتند و این موضوع باعث پیشرفت و توسعه شنا در این استان شده است. به طوری که در رقابت های مسافت کوتاه زنجان رکورد شناگران این استان نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.
بصری با ابراز امیدواری از آینده شنا در ایران گفت: با انتخاب محسن رضوانی به آینده رشته های آبی در کشور بسیار امیدوار هستم و امیدوارم بتوانیم با کمک فدراسیون، شنای استان کردستان را نیز مانند دیگر استان های موفق در این رشته توسعه دهیم و علاوه بر موفقیت در استان کردستان بتوانیم برای ایران نیز افتخار آفرین باشیم.
انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب