لیگ برتر واترپلو

علی پیروز خواه: همه مدعی شده اند

بازیکن تیم واترپلو دانشگاه آزاد گفت: در سال های گذشته بعضی تیم ها فقط برای کسب تجربه در لیگ شرکت می کردند که بازی کردن با آن ها راحت بود ولی امسال همه تیم ها برای به دست آوردن عناوین رقابت می کنند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علی پیروز خواه بازیکن تیم واترپلو دانشگاه آزاد با ارزیابی خود از بازی مقابل تیم نفت و گاز گچساران اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد از ابتدا خوب بسته شد و ما از اول تمرینات خوبی داشتیم. در حال حاضر در وضعیت آمادگی خوبی به سر می بریم و توانستیم با نتیجه قابل قبولی تیم گچساران را شکست دهیم. امسال تیم منسجم و قدرتمندی داریم. پنج گلی که خوردیم به خاطر این بود که دروازه بان اصلی ما در درون دروازه نبود.

او درباره تیم نفت و گاز گچساران گفت: تیم گچساران امسال یک سری مشکلات داشت و با شرایط خوبی لیگ را شروع نکرد. چند بازیکن این تیم به نفت آبادان رفتند و بعد دوباره به گچساران پیوستند. این تیم تمرینات خود را دیرتر شروع کرد. به نظرم هر چه قدر به پایان لیگ نزدیک تر شویم بازی کردن با تیم گچساران سخت تر خواهد شد.

علی پیروز خواه با ارزیابی از شرایط تیم ها گفت: فکر می کنم سخت ترین حریف ما امسال تیم فولاد مبارکه اصفهان باشد که هفته آیند با این تیم بازی داریم. شانس ما برای برد بیشتر است. اگر اتفاق خاصی نیفتد قطعا این تیم را می بریم. هر چند بازیکنان فولاد مبارکه هم بازیکنان قابلی هستند.

او درباره سطح مسابقات امسال لیگ برتر واترپلو عنوان کرد: تیم های امسال لیگ برتر تیم های کیفی تری هستند. تیم ها در یک سطح هستند. هر چند ما مدعی قهرمانی هستیم ولی باز نمی توانیم بگوییم که رقیبان ما ضعیف هستند و بازی راحتی داریم. در سال های گذشته بعضی تیم ها فقط برای کسب تجربه در لیگ شرکت می کردند که بازی کردن با آن ها راحت بود. تیم های امسال برای عنوان به دست آوردن رقابت می کنند.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد درباره دلیل کم شدن تیم ها در لیگ برتر واترپلو بیان کرد: چند سالی است که واترپلو کشورمان در بازی های آسیایی حضور پیدا نکرده و در فدراسیون ثبات ریاستی نداشتیم در نتیجه سرپرست هم هر چند وقت یک بار عوض می شد همه این عوامل دست به دست هم می داد تا باشگاه ها سردرگم باشند.

وی بیان کرد: ما باید پخش تلویزیونی داشته باشیم چون هر اسپانسری دنبال این است که دیده شود. ولی ما پخش تلویزیونی نداریم در نتیجه اسپانسرها جذب واترپلو نمی شوند. با تبلیغات می توان رشته واترپلو را در سطح کشور گسترش داد و به افزایش تعداد تیم ها کمک کرد.
پیروز خواه تاکید کرد: انتظار دارم که به پرداخت قراردادهای بازیکنان توجه شود. امیدوارم که سازمان لیگ با قدرت بیشتری به این مسئله توجه کند. هر چند محسن رضوانی رئیس فدراسیون پیگیری می کند اما انتظار دارم که سازمان لیگ بیشتر رسیدگی کند. سازمان تربیت بدنی زنجان اصلا به فکر بازیکنان واترپلو نیست.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب