عماد: پیروزی مقابل گوآتمالا برای ایران لازم بود

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران اولین پیروزی واترپولیست ها در فیناترافی مقابل گوآتمالا را بسیار حائز اهمیت دانست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو ایران در اولین گام توانست با نتیجه قاطع ۲۰ به ۲ گوآتمالا را در رقابت های فینا ترافی شکست دهد تا با خیالی آسوده و آرامش بیشتر به حریف بعدی خود تیم اندونزی فکر کند.
مهدی عماد زننده ۲ گل از ۲۰ گل ایران در این بازی ضمن ابراز خرسندی از نتیجه به دست آمده گفت: پیروزی همیشه برایم دلچسب بوده و این بار هم مسلماً از اینکه توانستیم در اولین قدم گوآتمالا را شکست دهیم بسیار خوشحالم.
وی ادامه داد: گوآتمالا حریف چندان سرسختی برای ما نبود و در این بازی تلاش کردیم تا خود را برای بازی های بعدی که به مراتب سخت تر از دیدار با گوآتمالا خواهد بود آماده کنیم.
وی افزود: شاید اکثر هواداران تصور کنند که پیروزی مقابل این حریف بسیار راحت بود در حالیکه این موضوع درست نیست و ما باید در برابر این تیم برتری را به دست می آوردیم آن هم با اقتدار زیرا بازی اول در هر تورنومنتی برای همه تیم ها بسیار حائز اهمیت است.
عماد عنوان کرد: همانطور که گفتم قدم اول را محکم برداشتیم و در ادامه باید همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم به هدفی که در این بازی ها دنبال می کنیم دست یابیم.
وی اضافه کرد: از هواداران درخواست می کنم که در بازی های بعدی نیز به مانند بازی اول ما را تنها نگذارند و با حضور خود در استخر ۹ دی به حمایت تیم ملی واترپلو در مسابقات فینا ترافی بپردازند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.