عیسی‌زاده از کلنگ‌زنی بزرگترین پارک آبی جنوب کشور خبرداد

با پیگیری و حمایت حسین عیسی زاده سرپرست هیئت شنای استان خوزستان و در حضور مسئولان شهرستان ماهشهر بزگترین پارک آبی جنوب کشور در بندرماهشهر کلنگ زنی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کلنگ احداث مجتمع عظیم تفرحی آبی بندرماهشهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به دست مسئولان محلی زمین زده شد. این پروژه که به نوبه خود وسیع ترین پروژه سرمایه گذاری در ۵ استان جنوب کشور است، صبح روز سه شنبه توسط امام جمعه شهرستان و فرماندار بندرماهشهر صورت گرفت.
اداره صنعت؛ معدن و تجارت شهرستان ماهشهر اظهار داشت : با توجه به محرومیت های مردم در منطقه و ایحاد روحیه نشاط و تندرستی در میان اقشار مختلف مردم امروز شاهد کلنگ زنی بزرگترین پارک آبی در جنوب کشور می باشیم.
حسین عیسی زاده دبیر کمیته سرمایه گزاری، نماینده ی ویژه فرماندار ماهشهر و سرپرست هیئت شنا استان خوزستان در این باره افزود: این پارک آبی(سرزمین موجهای آبی) حدود ۳ برابر پروژه سرزمین موجهای آبی در مشهد مقدس است و به نوبه خود یکی از بینظیرترین پروژه های کشوری است که دارای امکانات ورزشی و آبی بسیار مناسبی خواهد بود. وی خاطر نشان کرد احداث این پارک آبی با ۹هکتار مساحت که جهت احداث آن ۶ میلیارد تومان توسط پتروشیمی مارون هزینه شده است برای توسعه سرمایه گذاری بیشتر در آن به ۱۰ میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب