فراخوان برگزاری دوره مجازی تئوری دروس مربیگری درجه ۳ رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو

فراخوان برگزاری دوره مجازی و آنلاین تئوری دروس مربیگری درجه 3 رشته های شنا، شیرجه و واترپلو در اردیبهشت ماه 1400 ویژه شرکت کنندگان در دوره های عملی مربیگری درجه 3 فدراسیون شنا که در سالهای 98 و 99 امکان شرکت در بخش تئوری را نداشتند و یا در دوره تئوری مردود شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون بمنظور تعیین تکلیف کلیه دوره های نیمه تمام مربیگری درجه ۳ تحت پوشش فدراسیون که به علت عدم برگزاری دوره تئوری و یا مردودی شرکت کنندگان دربخش تئوری منجر به صدور کارت نشده است، در نظر دارد از روز شنبه مورخ چهارم  لغایت نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۰۰ صبح ال ۱۶:۰۰ نسبت به برگزاری مجازی و آنلاین دروس تئوری مربیگری درجه ۳ اقدام کند.

لذا افراد مورد مخاطب این فراخوان در صورت داشتن شرایط زیر می توانند در این دوره از طریق سامانه آموزش فدراسیون(Register.irsf.ir) و داخل پروفایل خود در دوره تئوری مربیگری درجه ۳ فدراسیون ثبت نام کنند.

شرایط شرکت کنندگان:

  1. عضویت در سامانه بانک اطلاعاتی و آموزش فدراسیون
  2. در بخش عملی دوره های فدراسیون ثبت نام کرده باشند
  3. شرایط حضور در کلاسهای آنلاین از شنبه ۴ الی پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۹:۰۰ لفایت ۱۶:۰۰ را داشته باشند
  4. امکانات سخت افزاری (لب تاپ یا گوشی هوشمند) دارای ویندوز حداقل ۷ و نرم افزارهای flash player و …
  5. دارای اینترنت پرسرعت(بالای ۸مگابایت) جهت کلاس و آزمون آنلاین داشته باشند.

لازم بذکر است شرایط و ضوابط دوره در توضیحات دوره هنگام ثبت نام قابل مشاهده است. هم چنین غیبت و عدم حضور بعلت قطعی اینترنت و یا سایر موارد در طول زمان کلاسها و کم آوردن زمان پاسخگویی و قطعی اینترنت در آزمون نهایی دروس قابل توجیه نیست.

علاقه‌مندان در صورت کسب اطلاعات بیشتر قبل از ثبت نام می توانند با کمیته آموزش فدراسیون( شماره های ۸۸۸۲۷۵۲۷-۸۸۸۲۳۱۰۴) روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ لغایت ۱۴:۰۰ تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب