قره حسنلو: منتظر رکوردشکنی های بیشتر باشید

شناگر تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد گفت: خوشحالم در مرحله نخست مسابقات قهرمانی شنای باشگاه‌های کشور رکوردشکنی کردم اما باید منتظر رکوردشکنی های بیشتر من باشید.

ایمان مهدوی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ بنیامین قره حسنلو افزود: خوشحالم برای دومین بار در این هفته رکورد ۱۰۰ متر آزاد رده‌ سنی ۱۷-۱۵ سال را جابه‌جا کردم و با زمان ۵۳ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه رکورد این ماده را بهبود بخشیدم و طلسم زمان ۵۳ ثانیه را در این رده سنی شکستم اما باید منتظر رکوردشکنی های بیشتر من بمانید زیرا اکنون در رده سنی نوجوانان فعالیت دارم و می خواهم رکوردهای بیشتری ثبت کنم.

وی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا با زمان ۵۳ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه رکورد جدیدی در این ماده برای ایران ثبت کردم.
وی ادامه داد: رکودشکنی های شنا در این اواخر نشان داد شناگران پیشرفت زیادی داشته اند که موجب می شود در رقابت های بین المللی و برون مرزی نتایج مطلوبی کسب کنیم.
قره حسنلو افزود: همواره زیر نظر محسن سمیع زاده در یکی از استخرهای استان البرز آن هم در شرایط بسیار سخت تمرین کرده ام و اگر حضور وی نبود شاید شنا را کنار می گذاشتم.
شناگر تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد گفت: ساعت تمرین من به گونه ای است که باید در شب و از ساعت ۲۲ تا ۲۴ تمرین کنم و تنها با این شیوه است که می توانم به درسم برسم که کار را برایم سخت می کند چراکه بدنم به هیچ وجه استراحت ندارد.
وی در پایان در خصوص اینکه قرار است سرمربی تیم ملی شنا تغییر کند، گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم اما برای یک شناگر فرقی نمی کند سرمربی از کدام کشور است و چه ملیتی دارد تنها مساله مهم برای ما این است که او چقدر در شنا کارایی و اثربخشی دارد.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب