قهرمانی ستارگان دلفین الف در مسابقات شنا دختران جام آذربایجان

ستارگان دلفین الف قهرمان رقابت‌های شنای مسافت کوتاه قهرمانی کشور دختران تحت عنوان "جام آذربایجان" تبریز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت‌های شنای مسافت کوتاه دختران  قهرمانی کشور جام آذربایجان در تبریز با قهرمانی ستارگان دلفین الف پایان یافت.  این دوره از رقابتها با حضور ۱۹تیم باشگاهی و استانی بمدت ۲ روز در استخر آبادگران تبریز برگزار شد. در بخش تیمی تیم‌های پیشتازان بانوان الف قهرمان شد و تیم ستارگان دلفین ب به مقام سومی رسید.

در روز پایانی این رقابتها در ۳ ماده عصر روز پنجشنبه در ماده ۵۰ متر کرال پشت عقیله نوری از ستارگان دلفین الف قهرمان شد و فاطمه زهرا تجدد از بوئین زهرای قزوین دوم شد و فاطمه ایل بیگی از پیشتازان بانوان ب سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر مختلط انفرادی مریم ترکستانی از ستارگان دلفین الف قهرمان شد و فاطمه ایل بیگی از پیشتاران بانوان الف نائب قهرمان شد و ریحانه نوری از توابع تهران سوم شد.

در ماده ۵۰ متر پروانه ، زهرا ملکی زندی از پیشتاز بانوان به مدال طلا رسید و مریم شیخ علیزاده از پیشتاز بانوان به مدال نقره و مریم ترکستانی از ستارگان دلفین الف به مدال برنز رسیدند.

 

در سایر ماده ها نتایج زیر بدست آمد :

در ماده ۱۰۰ متر آزاد مریم ترکستانی از تیم ستارگان دلفین الف مقام اول شد و رژان سعادتی از تیم توابع تهران مقام دوم را از آن خود کرد و فاطمه ایل بیگی از تیم پیشتازان بانوان یک سوم شد.
در ماده ۲۰۰ متر قورباغه پریا حسینی از تیم ستارگان دلفین الف مقام اول را کسب کرد و غزال بهمن پور از تیم توابع تهران و  واینا خدا مددی از تیم ستارگان دلفین ب ، دوم و سوم شدند.
در ماده ۱۰۰ متر مختلط انفرادی ، مریم ترکستانی از تیم ستارگان دلفین الف مدال طلا را کسب کرد و رژین عظیمی از تیم ستارگان دلفین الف دوم شد و  پریا حسینی از تیم ستارگان دلفین ب  ، سوم شد.
در ماده ۱۰۰متر پروانه ، مریم ترکستانی از تیم ستارگان دلفین الف مقام اول را آن خود کرد و  واینا ملک زاهدی از تیم پیشتازان بانوان یک ، دوم شد و عسل نویدی از تیم ستارگان دلفین ب به مقام سومی رسید.

در ماده ۲۰۰ متر پروانه ، مریم ترکستانی از ستارگان دلفین الف  قهرمان شد  وانیا ملک زاهدی از پیشتاز الف و غزل صبوری از بوئین زهرای قزوین دوم و سوم شدند.

در ماده ۵۰ متر آزاد ، روژان سعادتی از توابع تهران قهرمان شد و مریم ترکستانی از ستارگان دلفین الف نائب قهرمان شد و زهرا ملکی زندی از پیشتاز بانوان الف به مقام سومی رسید.

در ماده ۲۰۰ متر کرال پشت روژین عظیمی از ستارگان دلفین الف قهرمان شد و غزل صبوری از بوئین زهرای قزوین دوم شد و فاطمه شیربیگی از پیشتاز بانوان الف به مقام سومی بسنده کرد.

در ماده ۱۰۰ متر قورباغه ، پریا حسینی از ستارگان دلفین ب به مدال طلا رسید و ژینا گرجی و ویانا خداوردی از ستارگان دلفین الف دوم و سوم شدند.

در ماده ۵۰ متر قورباغه ژینا گرگی از ستارگان دلفین الف قهرمان شد و زهرا ملکی زندی پیشتازان ۱ دوم شد و غزل بهمن پور از  توابع تهران سوم شد.
در ماده ۲۰۰ متر آزاد مریم ترکمنستانی از تیم ستارگان دلفین الف تهران به مقام نخست رسید و روژین عظیمی از تیم ستارگان دلفین الف تهران دوم شد و فاطمه ایل بیگی از پیشتازان بانوان ۱ تهران سوم شد.
در ماده ۱۰۰متر کرال پشت فاطمه زهرا تجدد از بوئین زهرای قزوین به مدال طلا رسید و فاطمه ایل بیگی از پیشتازان بانوان الف تهران به مدال نقره بسنده کرد و غزل جودی از بوئین زهرای قزوین سوم شد.

 

مسابقات این دوره برای سومین سال متوالی در تبریز برگزار شد.

 

DSC_0048

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب