لطف پور: بازی با اتریش حکم فینال زود هنگام را دارد

عضو تیم ملی واترپلو گفت: از روزی که تمرینات را شروع کردیم به دنبال راهیابی به فینال بودیم و در طول مسابقات هم این هدف را پیگیری کردیم.

انسیه ورزنده/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، باشگاه خبرنگاران نوشت:

امید لطف پور عضو تیم ملی واترپلو کشورمان اظهار داشت: ما برای رسیدن به نتایج خوب در این دوره از فیناترافی زحمات زیادی کشیدیم امروز باید مقابل تیمی بازی کنیم از دیگر تیم های شرکت کننده قوی تر است و باید به نوعی گفت که بازی ما با اتریش حکم فینال زود هنگام را دارد.

وی گفت:ما از همان ابتدای تمرینات تلاشمان را برای راهیابی به فینال دنبال کردیم و با صد درصد توان خود بازی ها را ادامه دادیم تاکنون هم مقابل حریفان امتیازات خوبی را کسب  کرده ایم، هیچ یک از تیم هایی که ما هم گروه بودند ضعیف نیستند و اکثر آنها تا کوارتر چهار خوب بازی کرده و حتی در برخی موارد اذیتمان کردند ولی ما هم قسم شده این که فینالیست شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات مستمر و بازی های فشرده عامل خستگی بازیکنان و تاثیر آن روی عملکردشان گذاشته است؟ گفت: به هیچ عنوان خستگی اصلا روی کار ما تاثیر گذار نبود علاوه بر آن هم باید بگویم که ۱۰ روز مانده به شروع مسابقات کادر فنی تمریناتمان را سبک تر کرد و بدن هایمان به ۹۰ درصد آمادگی رسید تا با وضعیت ایده آل و صد درصد آماده مسابقات را شروع کنیم.

امید لطف پور تصریح کرد: در تیم اتریش ۲ الی سه بازیکن حرفه ای و قدرتمند هستند که دفاع بسیار خوبی دارند باید آنها را مهار کنیم که کار سختی است ولی ما هماهنگی کامل داریم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب