محنا سیدترابی: گرایش بانوان نسبت به واترپلو بیشتر شده است

دروازه بان تیم واترپلوی بانوان استان گیلان گفت: سطح داوری، مسابقات و همچنین امکانات ما روز به روز در حال بهتر شدن است و نسبت به چند سال قبل خیلی پیشرفت کردیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سیده محنا سیدترابی دروازه بان تیم واترپلوی بانوان استان گیلان درارزیابی از شرایط واترپلوی بانوان ایران اظهار کرد: من سیده محنا سید ترابی ۱۷ سال دارم و عضو تیم واترپلوی بانوان استان گیلان هستم. از سال ۸۲ وارد رشته واترپلو شدم و سه دوره در مسابقات واترپلو شرکت کردم. از سن شش سالگی به طور آموزشی در زمینه شنا کار می کردم. بعد به پیشنهاد یکی از مربیان رشته واترپلو را انتخاب کردم. وقتی وارد این رشته ورزشی شدم فهمیدم که چقدر این رشته هیجان دارد و به این رشته علاقه مند شدم. قبل از آن زیاد با رشته واترپلو آشنا نبودم. قبل از اینکه رشته واترپلو را انتخاب کنم، در رشته های والیبال و اسکیت هم فعالیت می کردم ولی بعد از انتخاب واترپلو به طور حرفه ای فقط این رشته را ادامه می دهم.
او در ادامه بیان کرد: تمرینات ما زیر نظر مربی خوبمان کاسپین استادیان برگزار می شود. سه روز در هفته در استخر تمرین داریم و دو روز در هفته هم تمرین ساحلی داریم. تمام تلاش تیم این است که با برگزاری مسابقات داخلی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.
دروازه بان تیم واترپلوی بانوان گیلان درباره شرایط واترپلوب بانوان با توجه به پوشش محدود خبری گفت: رشته واترپلو هم برای آقایان و هم بانوان نسبت به رشته های ورزشی دیگر تازه در حال پیشرفت و جلو گام برداشتن است. مخصوصا در زمینه بانوان تازه گرایش به سمت این رشته ورزشی بیشتر شده و به نوعی در بین بانوان تازه شناخته شده است. نمی دانم چرا کمتر از واترپلوی بانوان در اخبار و رسانه ها پوشش خبری می شود ولی امیدوارم که شرایط و وضعیت واترپلوی بانوان بهتر شود و این رشته برای بانوان همانند رشته های دیگر به چشم بیاید.
سیده محنا سیدترابی درباره سطح کیفی مسابقات داخلی عنوان کرد: مسابقات واترپلوی بانوان هنوز سطح کیفی ایده آل را ندارد ولی در حال حاضر خیلی بهتر شده است. سطح داوری، سطح مسابقات و همچنین امکانات ما روز به روز در حال پیشرفت است و نسبت به چند سال قبل سطح مسابقات داخلی خیلی بهتر شده است.
او درباره آینده واترپلوی بانوان گفت: امیدوارم که شرایط در آینده از الان هم بهتر شود چون واترپلوی بانوان پتانسیل و توانایی رسیدن به سطح بالاتر را دارد. اگر از واترپلوی بانوان حمایت شود، این رشته در سطح کشور دیده می شود، انگیزه بازیکنان بالا می رود و از همه مهم تر در کشور افراد بیشتری به این رشته جذب می شوند.
ترابی درباره انتظارات از فدراسیون و کمیته بانوان خاطر نشان کرد: انتظارم این است که برای بانوان امکانات ویژه ای را در نظر بگیرند. تمام تیم ها با امکانات محدودی در حال تمرینات و آمادگی هستند. از واترپلوی بانوان چه از لحاظ مالی و چه ورزشی حمایت شود تا این ورزش در جامعه ما گسترش و توسعه یابد و بهتر فعالیت کنیم.
او در پایان گفت: از پدر و مادرم تشکر می کنم که به ورزشی که علاقه دارم، احترام گذاشتند و از من خیلی حمایت می کنند. از مربی ارزشمندم کاسپین استادیان که هنگام مشکلات همیشه بازیکنان را همراهی کردند، از بازیکنان تیم و همچنین اعضای فدراسیون و کمیته بانوان تشکر می کنم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب