مراسم تجلیل از جمال چاوشی‌فر برگزار شد

مراسم تجلیل از جمال چاوشی فر پس از رکوردشکنی و کسب سهمیه مسابقات جهانی کازان ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مراسم تجلیل و  تقدیر از تلاش های جمال چاوشی فر پس از موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور مجارستان و کسب سهمیه مسابقات جهانی کازان در ماده ۵۰متر کرال پشت ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

در ابتدای مراسم محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا درباره با موفقیت چاوشی فر گفت: کسب سهمیه جهانی کازان را به همه دوستانی که برای دستیابی به آن تلاش کردند تبریک می گویم. پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات مجارستان به این نکته اذعان کردم که برای من نتیجه اهمیت ندارد و رضایت شناگران از عملکرد خودشان اهمیت داشت. تلاش چاوشی فر و کادرفنی کاملاً ملموس بود و قطعاً شما هم از عملکرد خودتان رضایت دارید. شاید مدال آوری در شنا زمان‌بر باشد اما همین که شما با تمام وجود برای موفقیت ایران تلاش می کنید جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم روند این رکوردشکنی ها و پیشرفت ها ادامه دار باشد و در آینده نزدیک شاهد کسب سهمیه المپیک توسط ملی پوشان باشیم.

محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا هم پس از تشکر و قدردانی از زحمات همه مربیان شهرستانی اظهار کرد: رکوردشکنی چاوشی فر را که حاصل تلاش چندماهه این ورزشکار و کادر فنی تیم ملی بود را به جامعه شنای کشور تبریک می گویم. فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همواره توجه یکسانی به تمامی رشته های تحت پوشش خود داشته و خوشحالی های شما شناگران پس از قهرمانی واترپلوئیست های ایران در فیناترافی از یادم نمی رود. انشالله روز به روز شاهد رکوردشکنی های شما عزیزان و سیر صعودی تمامی رشته های تحت پوشش این فدراسیون باشیم.

در پایان این مراسم فدراسیون شنا، هیئت شنای استان تهران و فراکسیون ورزش مجلس جوایز نفیسی شامل سکه تمام بهار آزادی، فرش ساوین و تابلوی یادبود به چاوشی فر هدیه کردند.

همچنین در انتهای این مراسم از زحمات خشایار حضرتی مربی تیم ملی با اهدای هدیه ای تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم علاوه بر پنج شناگر تیم ملی ایران (جمال چاوشی فر – مهدی انصاری – احمدرضا جلالی – آرشام میرزایی و آربا نسیمی شاد) محسن رضوانی (رئیس فدراسیون شنا)، احمد یاقوتی (قائم مقام فدراسیون شنا)، محسن سمیع زاده (دبیر فدراسیون)، کاوه احمدی (مشاور عالی فدراسیون)، محمدحسن ابراهیمی (سرپرست هیأت شنای استان تهران)، مسعود رضوانی (مسئول امور بین الملل فدراسیون)، فرشاد کرمی (رئیس کمیته فنی شنا)، علی رفیعانی (روابط عمومی) و خشایار حضرتی (مربی تیم ملی شنا) حضور داشتند.

بر اساس این گزارش جمال چاوشی فر در مسابقات قهرمانی شنا مجارستان با ثبت زمان ۲۶ثانیه و ۳۶صدم ثانیه علاوه بر بهبود رکورد ملی ماده ۵۰متر کرال پشت موفق شد جواز حضور در رقابت های قهرمانی جهانی شنا (کازان ۲۰۱۵) را هم کسب کند.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب