مسابقات شنای جام رسانه اصفهان برگزار شد

مسابقات شنای جام رسانه استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر امروز (چهارشنبه) در استخر شهید بختیار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان میزبان مسابقات شنای جام رسانه استان به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه آقایان در استخر شهید بختیار بود، این رقابت ها در سه گروه سنی برگزار شد که در گروه زیر ۳۰ سال فرزاد خبوشانی از خبرگزاری ایسنا به مقام قهرمانی رسید، سید اکبر میر عظیمی از صدا و سیما و علیرضا وثیق انصاری از خبرگزاری تسنیم به ترتیب دوم و سوم شدند. در گروه سنی (۳۰-۴۰) سال بابک زرگرزاده بر سکوی اول ایستاد، جلال مختاری و علی صدر هر دو از صدا و سیما به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و در گروه سنی بالای ۴۰ سال حمید وزیرزاده از صدا و سیما بر جایگاه نخست تکیه زد، امیرحسین احتشامی از روزنامه اصفهان امروز دوم شد و حسن سلیمانی از ایپس به مقام سومی بسنده کرد.

علی قاسمی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان پیرامون این رقابت ها گفت: باشگاه مقاومت در برگزاری مسابقات جام رسانه دو هدف را دنبال می کند، هدف اول اینکه اصحاب رسانه چون برنامه ریز و حامی رویدادهای ورزشی هستند و رویدادهای ورزشی را به نحو مطلوب و شایسته انعکاس می دهند برای تشکر و تقدیر از آن ها این رقابت ها برگزار می کنیم، همچنین با ورود اصحاب رسانه به بطن ورزش موجب می شود که آن ها تحلیل های کارشناسانه تری را ارائه دهند چراکه با شرایط ورزشکار، مربی و… به خوبی آشنا می شوند.

وی ادامه داد: رشته های کاربردی و تاکید دین مبین اسلام برای اصحاب رسانه را در دستور کار قرار داده ایم، چند روز پیش مسابقات تیراندازی را برگزار نمودیم، امروز نیز مسابقات شنای آقایان به پایان رسید و در آینده نیز با همکاری هیات سوارکاری استان مسابقات سوارکاری ویژه اصحاب رسانه را برگزار خواهیم کرد.

در این رقابت ها بیش از ۳۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار حضور داشتند. علی قاسمی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان، محمد پاکروان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و پژمان سلطانی مدیر روابط عمومی هیات شنای استان اصفهان از نزدیک شاهد این رقابت ها بودند. در پایان  به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و جایزه اهدا شد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب