مسابقات شنای دختران قهرمانی نوجوانان کشور با شرکت ١٩ تیم برگزار می شود

مسابقات شنای قهرمانی دختران نوجوان کشور گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب از فردا سه شنبه با حضور ١٩ تیم آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، بر اساس تصمیم کمیته فنی شنا مسابقات شنا در رده های سنی ١٢-١١ سال و ١۴-١٣ سال با هدف توسعه کمی و کیفی شنای کشور در دو بخش پسران و دختران همزمان با دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار خواهد شد.

در بخش دختران که مسابقات از فردا سه شنبه ١۰ بهمن لغایت ١٣ بهمن در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران و به میزبانی هیات شنای استان تهران برگزار می شود، ١٩ تیم آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، توابع تهران، خراسان جنوبی، خوزستان،خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، کیش، گلستان، گیلان، فارس، قزوین، قم و یزد برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

این مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود و شناگران در رقابتهای صبح برای حضور در فینال مواد مختلف مسابقه می دهند و نفرات برتر هر ماده در مسابقات عصر همان روز برای تصاحب عناوین اول تا هشتم در فینال با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

این رقابتها در رده سنی ١٢-١١ سال در ١۵ و در رده سنی ١۴-١٣ سال در ٢۰ ماده برگزار می شود.

بیش از ٢۰۰ شناگر در روز نخست این مسابقات در مواد ٢۰۰ متر آزاد ( ١١-١٢ سال)، ٢۰۰ متر آزاد ( ١٣-١۴ سال)، ١۰۰ متر پروانه ( زیر ١١ – ١٢ سال (،١۰۰ متر پروانه ( ١٣-١۴ سال)، ٢۰۰ متر قورباغه ( ١١-١٢ سال (،٢۰۰ متر قورباغه ( ١٣-١۴ سال)،۴در١۰۰متر آزاد تیمی ( ١١-١٢ سال)،، ۴در١۰۰متر آزاد تیمی (١٣-١۴ سال)،٨۰۰متر آزاد ( ١٣-١۴ سال) به مصاف رقبای خود می روند.

شایان ذکر است مسابقات شنای قهرمانی کشور پسران از ١٨ لغایت٢١ بهمن به میزبانی استخر انقلاب شیراز برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب