مسابقات شنای کرمان گرامیداشت جان‌باختگان زلزله بم

نخستین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های استان کرمان گرامیداشت جان باختگان زلزله بم از سوم تا پنجم دی 1394 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نخستین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های استان کرمان  گرامیداشت جان باختگان زلزله بم از سوم تا پنجم دی  ۱۳۹۴ به میزبانی استخر فجر شهرستان بم برگزار شد. این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۳۰۰ شناگر دختر وپسر در همه رده های سنی  ۶سال تا ۱۷ سال پیگیری شد و در پایان  به نفرات برتر مدال و لوح یادبود و به همه شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در مسابقه اهدا شد.

در اختتامیه این مراسم که مقامات شهرستان نیز حضور داشتند کریمی رئیس هیئت شنای استان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه دلخراش طلب آرامش برای جانباختگان کرد و با قدردانی از میزبانی بم از مسولان و مردم  این شهرستان تشکر کرد.

 

 

 

تیم‌های برتر نخستین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های استان کرمان  گرامیداشت جان باختگان زلزله بم در بخش مردان:

  1. استخرشهید نشاط
  2. پاس
  3. هیئت شنای راور

 

photo_2015-12-27_14-50-28 photo_2015-12-27_14-50-38

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

فراخوان فدراسیون ورزش‌های آبی و فدراسیون نجات‌غریق برای برپایی موکب در آیین تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب اسلامی ایران

بر اساس این اطلاعیه، موکب‌های فدراسیون با همکاری هیأت‌های ورزش‌های آبی و نجات غریق استان‌های تهران، قم و خراسان رضوی در مسیر برگزاری مراسم تشییع در شهرهای تهران، قم و

خاطره دهلی نو، تجربه فرش قرمز ۲۰۱۰، بازخورد جهانی از شیرجه در یکصدسالگی و نگاه به آینده توسعه‌ای این رشته در گفت‌وگو با چهره ماندگار شیرجه ایران

تقی عسگری، از نخستین مدال‌آوران تاریخ ورزش ایران در بازی‌های آسیایی، در گفت‌وگو با سایت فدراسیون ورزش‌های آبی، برگزاری نخستین نشست تخصصی توسعه شیرجه ایران با حضور مربیان و پیشکسوتان