مسعود احمدی: برای برد مکزیک به ٱب می زنیم

مسعود احمدی پس از قبول شکست از واترپلوئیست های استرالیا گفت: در برابر مکزیک برای برد به آب می زنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسعود احمدی ملی پوش واترپلوی ایران پس از بازی امروز (دوشنبه) مقابل استرالیا گفت: بازی سختی بود. استرالیا یکی از تیم های پرقدرت مسابقات است. در ابتدا بازی را خوب شروع کردیم و سعی کردیم روند خوب خود را ادامه دهیم. متاسفانه در وقت های دوم و سوم اختلاف مقداری زیاد شد و در ادامه سعی بر کاهش اختلاف داشته باشیم.

احمدی ادامه داد: ما کاملا با روحیه پیروزی پای به استخر گذاشتیم. اما استرالیا تیم پرقدرت و با تجربه ای بود. ما بازی تدرکاتی زیادی نداشتیم و این دومین بازی رسمی ما با پنج نفر بازیکن بود. من هم چند روزی به دلیل مسائل سربازی دیرتر به ترکیب اضافه شدم و نتوانستم در تمرینات شرکت کنم. همین مسأله هم صد در صد تاثیرگذار است. به هرحال از تیم دور بوده ام و هماهنگی مقداری کمتر می شود.

بازیکن تیم ملی درباره بازی فردا مقابل مکزیک هم اضافه کرد: امیدوارم پیروز شویم. ما برای برد به آب می زنیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

فراخوان فدراسیون ورزش‌های آبی و فدراسیون نجات‌غریق برای برپایی موکب در آیین تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب اسلامی ایران

بر اساس این اطلاعیه، موکب‌های فدراسیون با همکاری هیأت‌های ورزش‌های آبی و نجات غریق استان‌های تهران، قم و خراسان رضوی در مسیر برگزاری مراسم تشییع در شهرهای تهران، قم و

خاطره دهلی نو، تجربه فرش قرمز ۲۰۱۰، بازخورد جهانی از شیرجه در یکصدسالگی و نگاه به آینده توسعه‌ای این رشته در گفت‌وگو با چهره ماندگار شیرجه ایران

تقی عسگری، از نخستین مدال‌آوران تاریخ ورزش ایران در بازی‌های آسیایی، در گفت‌وگو با سایت فدراسیون ورزش‌های آبی، برگزاری نخستین نشست تخصصی توسعه شیرجه ایران با حضور مربیان و پیشکسوتان