معرفی تیم‌های برتر مسابقات شنا جام ولایت مشهد

مسابقات شنا قهرمانی کشور مسافت کوتاه جام ولایت به میزبانی شهر مشهد با اعلام تیم های برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجید مشتاق عشق رئیس هیات شنا استان خراسان رضوی در حاشیه اختتامیه مسابقات شنای قهرمانی کشور مسافت کوتاه جام ولایت که به میزبانی مشهد مقدس در استخر مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد،اظهار کرد:امروز پنجمین دوره از این مسابقات با اعلام تیم های برتر به کار خود پایان داد. این مسابقات در قالب رده های سنی ۱۴،۱۳،۱۲،۱۱ و ۱۵ سال به بالا برگزار شد.

در رده سنی ۱۳،۱۲،۱۱ و ۱۴ سال در مجموع تیم استخر شهید هاشمی نژاد مشهد و با کسب ۷۴۵ امتیاز اول شد و تیم‌های استخر نور منطقه شش تهران با ۶۹۶ امتیاز دوم و هیات شنای استان فارس با کسب ۳۸۹ امتیاز سوم شدند.
همچنین در رده سنی ۱۵ سال به بالا تیم شهید هاشمی نژاد مشهد در جایگاه نخست ایستاد، تیم های هیات شنای استان مرکزی و آکادمی شنای نه دی ( آزادی الف) نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
مشتاق در پایان با اشاره به نوع روند برگزاری مسابقات و تعداد شرکت کنندگان افزود: این دوره از مسابقات با شرکت بیش از ۳۵۰ شناگر و در قالب ۴۰ تیم در ماده‌های مختلف برگزار شد،با این نگرش استقبال خوبی شرکت کنندگان از این دوره داشتند و به نوعی برپایی چنین رویداد بزرگی پشتوانه ای مطلوب برای ورزش شنای کشور خواهد بود.

در این مسابقات ابوالفضل سام شناگر نیشابوری موفق شد ۳ رکورد رده های سنی زیر ۱۵ سال  در ماده های ۵۰ و ۱۰۰ و ۲۰۰ متر کرال پشت جابجا کند.
۵۰ پشت ، رکورد قبلی ، علی فتحی رکورد۲۸:۶۲ رکورد جدید ۲۷:۹۹
۱۰۰ متر کرال پشت ، رکورد قبلی علی فتحی ۰۱:۰۲:۶۶ رکورد جدید ۰۱:۰۱:۵۷
۲۰۰ متر کرال پشت ، رکورد قبلی علی فتحی ۰۲:۱۶:۱۶ رکورد جدید ۰۲:۱۴:۰۵

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب