ملک‌خانبانان: برای قدرت‌نمایی جهانی در تهران آماده‌ایم

ملی پوش واترپلو درباره بازی های توسعه جهانی گفت: سطح بازی‌های امسال با دوره های قبل فرق می کند؛ باید با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر شویم امیدوارم خوش رنگ ترین مدال را در تهران کسب کنیم.
انسیه ورزنده:
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، باشگاه خبرنگاران نوشت: اگر بخواهیم پست‌های بازیکنان یک تیم را بیان کنیم کار سخت می‌شود چون پست‌های آنها براساس منطقه کارشان تقسیم بندی می‌شود برخی ها در مرکز برخی ها در گوش و بعضی هم در سمت های مختلف استخر اما با این اوصاف حامد ملک خانبانان واترپلوئیست پست گوش چپ اظهارداشت: با توجه به اینکه بعد از پایان مسابقات لیگ نسبت به برگزاری اردوهای تدارکاتی اقدام شد از نظر آمادگی در مرز مطلوبی هستیم و توانستیم به خوبی خود را با شرایط تمرینات هماهنگ کنیم. در مسابقات لیگ فصل گذشته در ترکیب تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی بازی کردم و با این تیم به عنوان قهرمانی رسیدیم.
عضو تیم ملی واترپلو کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: اعضای کادر فنی پس از پایان لیگ باتوجه به نبود زمان کافی آن تعداد بازیکنی را که از نظر آمادگی نسبت به بقیه در شرایط بهتری بودند را به اردوهای تیم ملی دعوت کرد اگر آن ها می خواستند نفرات بیشتری را به تمرینات دعوت کنند زمان زیادی می طلبید تا برنامه های آماده سازی به منظور انتخاب بازیکنان برتر به اردوهای بعدی دنبال شود که اینطور هم بهتر شد چون بلافاصله پس از یک دوره تمرین کوتاه مدت به هماهنگی و آرایش تیمی رسیدیم وکارهای تاکتیکی دنبال می شود.
وی انتخاب کادر ایرانی را یکی از تصمیمات خوب فدراسیونی ها دانست و افزود: با توجه به نبود زمان کافی اگر مربی خارجی سکان هدایت تیم را برعهده می گرفت به طور حتم برای رسیدن به آشنایی کامل از واترپلو ایران و شناخت مطلوب از بازیکنان نیاز به زمان داشت ولی در حال حاضر مربیان تیم ملی کاملا به شرایط فنی و روحی تک٬تک بازیکنان آشنا هستند و به راحتی بدون اتلاف وقت کار را دنبال می کنند. طاهریان سرمربی تیم سالهاست که در واترپلو ملی کار می کند و با همه آشناست.
خانبانان در ادامه گفت: ما در مسابقات فیناترافی دوره قبل به خاطر تعلیق فدراسیون شرکت نکردیم این دوره هم به دلیل عدم حضور در بازی‌های آسیایی کره نباید شرکت می کردیم که خوشبختانه مسئولان فدراسیون موفق به گرفتن میزبانی مسابقات شدند و حضورمان قطعی شد. آخرین دوره ای که در این رقابت‌ها شرکت کردیم در عربستان بود آن‌زمان هیچ کسی ما را نمی شناخت ولی با این وجود در بازی فینال در ضربات پنالتی به تیم میزبان نتیجه را واگذار کرده و عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردیم٬ سطح بازی‌های امسال با دوره های قبل فرق می کند باید با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر شویم امیدوارم خوش رنگ ترین مدال را در تهران کسب کنیم.
گفتنی است؛ مسابقات واترپلو توسعه جهانی (فیناترافی) از سوم تا هشتم خرداد ۱۳۹۴ در استخر بین المللی ۹دی شیرودی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.