ملی پوشان شنا از فردا برای المپیک به آب می زنند

تیم ملی شنای کشورمان از فردا شنبه رقابت های خود را برای کسب سهمیه ورودی المپیک در مسابقات بین المللی انتخابی المپیک و جایزه بزرگ امارات آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، تیم ملی شنا که با ١۰ شناگر و در دو رده سنی جوانان (١۶-١٧ سال) و بزرگسال به امارات اعزام شده است، از فردا رقابتهای خود را برای رسیدن به المپیک با حریفان جهانی آغاز خواهد کرد.

در نخستین روز این رقابتها که در مجموعه ورزشی “حمدان بن محمد بن راشد” شهر دبی برگزار خواهد شد، آرین اولیایی در ماده ۴۰۰ متر کرال سینه، پاشا وحدتی و ابوالرشید ا‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍زدری در ماده ۵۰ متر آزاد، سروش خواجگی و امیر محمد شجاعی در ماده ۵۰ متر قورباغه، احمد رضا جلالی و سعید آشتیانی در ماده ٢۰۰ متر مختلط، محمد بیداریان، پاشا وحدتی، احمد رضا جلالی، سروش خواجگی در ماده ١۰۰ متر آزاد و ۴ در ٢۰۰ متر تیمی محمد بیداریان، پوریا مالدار قصری، سعید آشتیانی و آرین اولیایی با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات گزینشی المپیک که از روز ١٣ بهمن آغاز شده و تا ١٧ بهمن ماه جاری ادامه خواهد شد، از ساعت ٩ صبح در مرحله مقدماتی و از ساعت ١٨ عصر در بخش فینال برگزار می شود.

حدود ٢٢ کشور و تیم های باشگاهی مختلف دنیا در مسابقات گزینشی المپیک و جایزه بزرگ دبی شرکت دارند. این مسابقات زیر نظر مسئولان و ناظران فدراسیون بین المللی شنا (فینا) برگزار می شود.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.