موج‌های دریا قهرمان لیگ واترپلو زیر ۱۴سال تبریز شد

تیم موج‌های دریا قهرمان لیگ واترپلو زیر ۱۴سال ( جام رمضان) تبریز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در هفته پایانی لیگ واترپلو زیر ۱۴سال ( جام رمضان) تبریز ۲ دیدار برگزار شد و در بازی نخست  تیم‌های ستاره دریایی و پیام مخابرات برای کسب مقام چهارم و پنجمی به مصاف هم رفتند و تیم ستاره دریایی در یک بازی نزدیک توانست با نتیجه ۵ بر ۴ تیم پیام مخابرات را مغلوب کند و عنوان چهارمی مسابقات را بدست آورد.

در بازی دوم  دو تیم قدرتمند موج های دریا صدرنشین رقابت ها و  مروارید دریا به مصاف هم رفتند که نهایتاً تیم موج های دریا توانست با نتیجه ۷ بر ۵ تیم مروارید دریا را مغلوب کرده و با هشت امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات گردد.

قضاوت این دیدار بر عهده آقایان علی فکر آزاد و ستار یثربی بود.

بدین ترتیب تیم موجهای دریا با ۸ امتیاز قهرمان شد و تیم دلفین آبی با ۶ امتیاز به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم مروارید دریا با ۴ امتیاز سوم شد .

تیمهای ستاره دریایی با ۲ امتیاز و تیم پیام مخابرات بدون امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در مراسم اختتامیه مسابقات که با حضور مسئولان هیات شنای استان فیروزی رئیس هیات شنای استان، فرج الهی دبیر هیات شنای استان و امین سهیلی رئیس هیات شنای شهرستان تبریز برگزار شد ، تیم های اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی خود را دریافت کردند.

همچنین از سوی کمیته فنی رقابتها  ۴ نفر به عنوان برترین بازیکنان لیگ انتخاب شدند که جوایز ویژه ای به ایشان اهدا شد.

در این دوره از رقابتها سیاوش نجفی به عنوان بهترین گلزن لیگ با ۱۸ گل زده در ۴ بازی ، هومن مجدپرور به عنوان بهترین دروازه بان ، مانی مددی به عنوان بهترین بازیکن زیر ۱۲ سال و سید مهدی مرتضوی به عنوان بهترین بازیکن زیر ۱۴ سال انتخاب شدند.

 

photo_2016-07-08_21-53-54 photo_2016-07-08_21-53-27 photo_2016-07-08_21-53-42

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.