میرمهدی: میزبانی مسابقات، امتیاز مثبتی برایمان است/ سختگیری های کادرفنی به نفع تیم خواهد بود

ملی‌پوش واترپلو کشورمان که 15 سال سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در مقاطع مختلف را در کارنامه خود دارد، سیروس طاهریان سرمربی تیم ایران را دارای تجربه‌ای بالا دانست.

الهام محمدی:

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، ایسکا نیوز نوشت:
محمدسعید میرمهدی با خوب عنوان کردن تمرینات آمادگی تیم ملی به منظور حضور در پنجمین دوره رقابت‌های توسعه واترپلوی جهان (فیناترافی) گفت: با مربیان در حال تمرین و آمادگی هستیم و می‌توان گفت همه چیز به خوبی پیش می‌رود، طاهریان که هدایت تیم را برگرفته سابقه مربی‌گری تیم ایران در ۲ دوره فیناترافی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ را داشته و به‌خوبی با این رقابت‌ها و تیم آشناست.

وی درخصوص کادرفنی نیز بیان داشت: رضایی و شهیدی‌پور هم به عنوان مربیان تیم عملکرد خوبی دارند، آن‌ها با بچه‌ها دوست هستند. ما تمرینات شاد و خوبی داریم و البته سختگیری‌هایی هم از سوی کادرفنی وجود دارد که به‌طورحتم به نفع تیم خواهد بود.

میرمهدی ادامه داد: مسابقات فیناترافی سوم تا هشتم خردادماه برگزار می‌شود و زمان کوتاهی تا این رقابت‌ها باقی مانده است و باید از این مدت نهایت استفاده را ببریم.

ملی‌پوش واترپلوی کشورمان درپاسخ به این‌که آیا مربی خارجی در این برهه زمانی برای هدایت تیم مناسب نبود، گفت: فکر می‌کنم طاهریان تجربه کافی را داشته باشد، ما فرصت کوتاهی برای این رقابت‌ها داریم و شناخت یک مربی خارجی از تیم ما کار سختی بود علاوه براین لیگ ما آخر سال گذشته تمام شد و زمان برای تشکیل اردوها هم کم بود.

میرمهدی درخصوص بازدید مسئولان ورزشی از اردوهای واترپلو برای آمادگی این رقابت‌ها اظهار داشت: هرچند که قبل از شروع اردوها برنامه تمرینی ما اعلام شده بود اما متأسفانه جز چند مسئول فدراسیون هنوز کسی از اردوهای ما بازدید نکرده و سر نزده است، باوجود این‌که واترپلو رشته‌ای با قدمت در کشورمان است و ما لیگی قدیمی هم داریم ولی به آن مثل رشته‌های فوتبال و کشتی توجه نمی‌شود. ما باجود این‌که می‌توانستیم در بازی‌های آسیایی اینچئون جزو ۴ تیم برتر باشیم ولی اعزام نشدیم، این مسابقات هم در جهان اهمیت زیادی دارد امیدوارم مسئولان توجه لازم را داشته باشند.

بازیکن باسابقه واترپلوی ایران در پاسخ به‌این‌که آیا با کسب مدال توجه مسئولان به این رشته جلب خواهد شد یا خیر، گفت: ما قبلا هم مدال کسب کردیم، در بازی‌های ساحلی پوکت دوم شدیم اما پاداشی به ما تعلق نگرفت.

میرمهدی درباره میزبانی ایران در این مسابقات بیان داشت: میزبانی در چنین مسابقاتی امتیاز مثبت به‌شمار می‌رود اما از طرفی شاید روی کار بازیکنان جوان‌تر که دوستان و بستگانشان از نزدیک رقابتشان را تماشا می‌کنند اثر چندان خوبی نداشته باشد. ولی به‌هرحال به‌خاطر بازی در کشور خودمان انگیزه‌مان بالاست.

وی در مورد شناخت  تیم‌های شرکت کننده گفت: بیشتر تیم‌ها را می‌شناسیم و عملکرد آن‌ها آنالیز شده است، فکر نمی‌کنم برابر تیم‌های آسیایی مشکلی داشته باشیم شاید بازی با اروپایی‌ها کمی دشوار باشد، البته هنوز از گروه‌بندی تیم‌ها اطلاعی نداریم و باید ببینیم با چه تیم‌هایی قرار است مسابقه بدهیم.

میرمهدی افزود: تیم ایران سابقه کسب یک برنز و یک مدال فیناترافی را دارد امیدوارم این‌بار طلای این رقابت‌ها را به‌دست آوریم و برای این موضوع نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب