میرمهدی: چون میزبانیم، انگیزه بالایی داریم

ملی پوش با سابقه واترپلو درباره میزبانی ایران در مسابقات توسعه جهانی بیان داشت: میزبانی در چنین مسابقاتی امتیاز مثبت به‌شمار می‌رود و به‌ همین خاطر انگیزه‌مان بالاست.

آرش بشیری:

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری نسیم نوشت:

محمدسعید میرمهدی گفت: خوشبختانه شرایط تیم ملی واترپلو بسیار مساعد بوده و با توجه به اینکه طاهریان در گذشته در مسابقات فیناتراپی هدایت ایران را عهده دار بوده با شرایط مسابقات به خوبی آشنا است.

وی افزود: زمان کمی تا شروع مسابقات داریم و باید از مدت باقی مانده بهترین استفاده را کنیم. انتخاب سرمربی خارجی برای این مسابقات درست نبود زیرا مربیان خارجی باید فرصت کافی را برای شناخت بازیکنان داشته باشند.

بازیکن تیم ملی واترپلو گفت: قبل از شروع اردوها برنامه تمرینی ما اعلام شده بود اما متأسفانه جز چند مسئول فدراسیون هنوز کسی از اردوهای ما بازدید نکرده و سر نزده است، باوجود این‌که واترپلو رشته‌ای با قدمت در کشورمان است و ما لیگی قدیمی هم داریم ولی به آن مثل رشته‌های فوتبال و کشتی توجه نمی‌شود.

وی افزود: با وجود این‌که می‌توانستیم در بازی‌های آسیایی اینچئون جزو ۴ تیم برتر باشیم ولی اعزام نشدیم، این مسابقات هم در جهان اهمیت زیادی دارد امیدوارم مسئولان توجه لازم را داشته باشند.

بازیکن باسابقه واترپلوی ایران در پاسخ به‌این‌که آیا با کسب مدال توجه مسئولان به این رشته جلب خواهد شد یا خیر، گفت: ما قبلا هم مدال کسب کردیم، در بازی‌های ساحلی پوکت دوم شدیم اما پاداشی به ما تعلق نگرفت.

میرمهدی درباره میزبانی ایران در این مسابقات بیان داشت: میزبانی در چنین مسابقاتی امتیاز مثبت به‌شمار می‌رود اما از طرفی شاید روی کار بازیکنان جوان‌تر که دوستان و بستگانشان از نزدیک رقابتشان را تماشا می‌کنند اثر چندان خوبی نداشته باشد. ولی به‌هرحال به‌خاطر بازی در کشور خودمان انگیزه‌مان بالاست.

وی در مورد شناخت تیم‌های شرکت کننده گفت: بیشتر تیم‌ها را می‌شناسیم و عملکرد آن‌ها آنالیز شده است، فکر نمی‌کنم برابر تیم‌های آسیایی مشکلی داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی واترپلو اظهار کرد: شاید بازی با اروپایی‌ها کمی دشوار باشد، البته هنوز از گروه‌بندی تیم‌ها اطلاعی نداریم و باید ببینیم با چه تیم‌هایی قرار است مسابقه بدهیم.

میرمهدی افزود: تیم ایران سابقه کسب یک برنز و یک مدال فیناترافی را دارد امیدوارم این‌بار طلای این رقابت‌ها را به‌دست آوریم و برای این موضوع نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب