میلاد ناظمی: شرایط چوکا بهتر می شود

بازیکن تیم  واترپلوی چوکای تالش گفت: به دلیل ناهماهنگی نتوانستیم لیگ را خوب شروع کنیم اما رفته رفته شرایطمان بهتر می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ میلاد ناظمی بازیکن تیم چوکا تالش درباره بازی مقابل تیم نفت امیدیه اظهار کرد: بازی سختی مقابل نفت امیدیه داشتیم. خودم نخستین بار بود که همراه تیم چوکا بازی می کردم. تیم ما به خاطر یک سری مشکلاتی که قبلا داشت، دیر شروع به در اختیار گرفتن بازیکن کرده است به همین خاطر نتوانستیم لیگ را خوب شروع کنیم اما رفته رفته شرایطمان بهتر می شود.
بازیکن تیم چوکا تالش عنوان کرد: تیم ما تازه انسجام پیدا کرده و چند بازیکن خوب به ترکیب ما اضافه شده است. بازیکنان به دلیل اینکه تازه جمع شده اند، هماهنگ نبودند. متاسفانه نتوانستیم از میزبانی خود استفاده کنیم و بازی را ببریم اما در کل بازی خوبی بود.

میلاد ناظمی با اشاره به حریف چوکا در هفته دوم تاکید کرد:  نفت امیدیه تیم خوبی است. بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. تیم امیدیه از ما قوی تر بود و پیروز شد.
 البته تیم ما هم شرایط خوبی دارد. خودم تازه تمریناتم را با چوکا شروع کردم و نمی خواستم در این دیدار بازی کنم ولی با صلاحدید سرمربی بازی کردم. چوکا تیم جوانی است. سیاوش حسن زاده هم سرمربی خوب وآینده داری است.
ناظمی درباره سطح مسابقات لیگ برتر واترپلو بیان کرد: سطح مسابقات خوب است ولی در مقایسه با چند سال پیش پیشرفت چندانی نداشته است. در حال حاضر لیگ برتر واترپلو با شش تیم برگزار می شود. همه تیم ها در یک سطح هستند. امیدوارم در سال های بعد تعداد تیم های شرکت کننده بالا برود. با تلاش های فدراسیون و برنامه ریزی می توانیم سطح رقابت ها و تعداد تیم ها را افزایش دهیم.

او درباره دلیل کم شدن تیم های شرکت کننده در لیگ برتر واترپلو گفت: به نظر من واترپلو رها شده است. باید از همه پتانسیل ها استفاده کنیم. با یک برنامه مناسب می توان افراد و تیم های زیادی را به واترپلو جذب کرد. فدراسیون برای لیگ برتر زحمات زیادی کشیده است. امیدوارم شرایط واترپلو کشورمان بهتر شود.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.