نادر غفوری: میزبانی ایران فراتر از سطح آسیا است

مسئول فنی ستاد اجرایی مسابقات واترپلوی جام باشگاه های آسیا با ابراز رضایت از میزبانی ایران در این رقابت ها گفت: میزبانی ایران فراتر از سطح آسیا است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو اظهار کرد: از نظر برگزاری تا الان تمام برنامه ها به خوبی پیش رفته و تمام تیم ها از میزبانی و شرایط برگزاری راضی بودند. از روز اول برنامه بازی ها، شرایط اسکان و دیگر امور را دریافت کرده اند. با وجود کمبودها و مشکلات مالی که داشتیم، می توان گفت که امکانات و شرایطی که دراختیار تیم ها گذاشتیم، فراتر از سطح آسیا بوده است.

رئیس کمیته فنی واترپلو عنوان کرد: سطح کیفی مسابقات خیلی بالا است. همه تیم ها بازیکن خارجی جذب کرده اند. کویت و عربستان با بازیکنان خارجی خوبی که دارند، در سطح تیم های درجه یک آسیا بازی می کنند.

نادر غفوری در باره عملکرد تیم های ایرانی حاضر در مسابقات جام باشگاه های آسیا بیان کرد: به جز روز اول که تیم نفت امیدیه خیلی ضعیف ظاهر شد، در بقیه بازی ها تیم های ایرانی خیلی خوب کار کردند. البته باید این را گفت که تیم نفت امیدیه دیرتر از تیم های دیگر بسته شد. این باعث شد که در روز اول در حد انتظار ظاهر نشود. دیگر تیم ایرانی این دوره از مسابقات زرین معدن آسیا است که نتایج خوبی گرفته است.

او تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، در مراسم افتتاحیه افراد و اشخاص مهمی از آسیا و ایران حضور داشتند. برای مراسم اختتامیه هم برنامه ریزی منسجمی در نظر گرفتیم. قرار شده که وزیر محترم ورزش و معاونانش، همچنین نمایندگان مجلس و حسین المسلم  از شورای المپیک آسیا در مراسم اختتامیه حضور داشته باشند.

غفوری درباره پوشش خبری مسابقات خاطرنشان کرد: به جرات می توانم بگویم که این دوره از مسابقات هیچ مشکل خاصی نداشته است. پوشش خبری، کادر فنی و اجرایی و حتی کیفیت تیم های شرکت کننده خیلی خوب است. امیدوارم برگزاری این مسابقات تا آخر به همین روال ادامه داشته باشد. از نظر پوشش خبری و رسانه ای شرایط خوب است و تا روز پایانی مسابقات پوشش خبری کاملی خواهیم داشت.

او در پایان گفت: امیدوارم تیم های ایرانی روی سکو بروند تا زحمات فدراسیون، کادر اجرایی و روابط عمومی جبران شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب