نبرد برای صدرنشینی در هفته نهم لیگ برتر واترپلو

حساس‌ترین دیدار دور برگشت لیگ برتر واترپلو ظهر جمعه (25 دی 1394) بین نیروی زمینی و دانشگاه آزاد تیم‌های هم‌امتیاز و اول و دوم جدول رده بندی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور برگشت لیگ برتر واترپلو در هفته چهارم به اوج حساسیت رسید. ظهر جمعه (۲۵ دی ۱۳۹۴) دو دیدار در چارچوب هفته نهم برگزار می‌شود. یک مسابقه در تهران و یک بازی در امیدیه که مرحله گروهی را به یک قدمی پایان می‌رساند. این هفته دو تیم بالا نشین و ۱۲ امتیازی نیروی زمینی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی مقابل هم به آب می‌زنند. دیداری حساس که می‌تواند تیم ارتشی را تا رده سوم به پایین بکشد.

طبق برنامه در هفته چهارم دور برگشت،  مقرر بود شهید نوفلاح تهران و نفت و گاز گچساران با هم مسابقه دهند. این دیدار بنا به درخواست هر دوتیم به تعویق افتاد.

در نخستین دیدار این هفته از ساعت ۱۵:۰۰ نفت امیدیه میزبان فولاد مبارکه سپاهان است. دیداری که تیم میزبان در آن به دنبال انتقام دور رفت است. بازی رفت این دو تیم ۸ بر ۶ به سود سپاهان اصفهان تمام شد. نتیجه ای که شاید دلیل اصلی نیامدن نفت امیدیه به صدر جدول دور رفت هم بود. حالا مردان امیدیه هرچه در توان دارند به استخر می‌آورند تا به جایگاهی بهتر از سومی در پایان مرحله گروهی برسند. جایگاهی که درصورت شکست در این دیدار با تهدید  جدی سپاهانی ها هم روبرو خواهد شد. نفت امیدیه درحال حاضر با یک بازی بیشتر ۱۰ امتیازی است. سپاهانی ها پنج امتیاز دارند. اصفهانی‌ها درصورت پیروزی در این دیدار و موفقیت در دو دیدار باقی مانده می‌توانند امید به حضور در جمع سه تیم برتر مرحله گروهی هم داشته باشند. داوران این بازی حامد دایی تقی و شهروز شریفیان معرفی شده‌اند و محمدهادی بیک هم مسئولیت نظارت بر این بازی را عهده دار است.

دومین دیدار  هم  از ساعت ۱۵:۰۰ بین صدرنشین و نزدیک ترین تعقیب کننده اش است. حساس‌ترین بازی این هفته شاید لقب حساس‌ترین دیدار لیگ هم را هم به خود بگیرد. رقابتی غیرقابل پیش بینی بین دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش که هردو با ۱۲ امتیاز در بالای جدول به سر می‌برند. دیدار رفت این دو تیم با حساب ۹ بر ۸ به سود نزاجا تمام شد. در ادامه نیروی زمینی یک شکست متحمل شد  تا جدول رده بندی پیچیده شود. در مسابقات لیگ بازی رودررو ملاک تعیین تیم برتر است. ارتشی ها هم به دلیل پیروزی مقابل حریف صدرنشین ماندند و هنوز هم این عنوان را حفظ کرده‌اند. دانشگاه آزاد که میزبان این مسابقه هم هست بدون شک برای پیروزی و انتقام بازی قبل به آب می‌زند. در آن بازی کادرفنی دانشگاه آزاد مهم ترین عامل شکست را خستگی ملی پوشان پرتعداد پس از اردوی تیم ملی در صربستان می‌دانستند. حالا در دور برگشت فرصتی مهیاست تا تیم های مدعی لیگ بار دیگر مقابل هم به نمایش قدرت بپردازند. مسعود رضوانی و محمدرضا محمدی داوری این دیدار حساس را بر عهده دارند و سیروس طاهریان ناظر این مسابقه است.


برنامه هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

جمعه- ۲۵ دی ۱۳۹۴

  • شهید نوفلاح  – نفت و گاز گچساران (به تعویق افتاد)
  •  نفت امیدیه – فولاد مبارکه سپاهان  (ساعت ۱۵:۰۰ امیدیه)
  • دانشگاه آزاد اسلامی – نیروی  زمینی ارتش   ( ساعت ۱۵:۰۰ مجموعه ورزشی شیرودی تهران)

 


جدول رده بندی بیست وپنجمین دوره لیگ برتر واترپلو  تا پایان هفته سوم دور برگشت:
ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل  امتیاز
۱ نیروی زمینی ارتش ۷ ۶ ۱ ۰ ۷۳ ۵۷ ۱۶+ ۱۲
۲ دانشگاه آزاد اسلامی ۷ ۶ ۱ ۰ ۹۳ ۵۳ ۴۰+ ۱۲
۳ نفت امیدیه ۸ ۵ ۳ ۰ ۸۰ ۷۴ ۶+ ۱۰
۴ فولاد مبارکه سپاهان ۷ ۲ ۴ ۱ ۵۶ ۶۸ ۱۲- ۵
۵ نفت و گاز گچساران ۸ ۲ ۶ ۰ ۵۲ ۷۴ ۲۲- ۴
۶ استخر شهید نوفلاح ۷ ۰ ۶ ۱ ۶۴ ۹۱ ۲۷- ۱

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب