نشست مشترک معاونت آموزش و پرورش با رئیس فدراسیون شنا

مسئولان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و رییس فدراسیون شنا ایران به بحث و تبادل نظر پیرامون امضای تفاهم نامه مشترک پرداختند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون شنا جلسه ای با حضور محسن حلاجی رییس انجمن شنا مدارس و محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا برگزار شد.

این جلسه پیرو نشست روز گذشته محسن رضوانی با مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد. در جلسه روز گذشته اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر پیرامون بهبود وضعیت مشارکت دانش آموزان در دوره های آموزشی شنای مقدماتی، مطابق ضمیمه درس تربیت بدنی پایه سوم دوره ابتدایی پرداختند .
ضمناً مقررشد که تفاهم نامه ای مشترک در محور دوره های آموزشی برای معلمان با سرفصل ها و درجه بندی های جدیدی تدوین و راه اندازی شود .
در این جلسه محسن حلاجی و فرشید ارمیان نیز نقطه نظرات و تجربیات خود را پیرامون مباحث این نشست ارائه دادند و در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و آموزشگاه ها در یک قالب هماهنگ به ارائه نقطه نظرات پرداختند.
در راستای به نتیجه رساندن این نشست، صبح امروز در محل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو جلسه ای برگزار شد. در این جلسه که با حضور محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، محسن حلاجی رییس انجمن شنا مدارس، دکتر ترابی و محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا برگزار شد، اعضای حاضر برای اجرایی کردن طرح سباح و تعامل هرچه بیشتر بین فدراسیون شنا و معلمان تربیت بدنی جهت یافتن و پرورش استعدادهای کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب