نفت آبادان قهرمان لیگ دسته یک واترپلو شد

پالایش نفت آبادان با غلبه بر حریف خود در دیدار فینال قهرمان یازدهمین دوره لیگ دست یک واترپلو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ یازدهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو ایران با حضور ۱۲ تیم به میزبانی استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی از جمعه (ششم بهمن ۱۳۹۶) آغاز شد و امروز (سه‌شنبه) با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به پایان رسید.

در دو دیدار برگزار شده امروز ابتدا رعد پدافند و استخر دیهیم تهران دیدار رده بندی را برگزار کردند. تیم پدافند در پایان این بازی موفق شد با نتیجه ۹ بر ۷ حریف خود را از پیش رو بردارد و عنوان سوم این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند.

در ادامه پس از برگزاری دیدار رده بندی از ساعت ۱۱:۱۵ پالایش نفت آبادان قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها مقابل تیم هم نام خود نفت تهران به آب زد. پالایش نفت آبادان همچون دوره قبل موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از ان خود کند. این دیدار با نتیجه ۱۶ بر ۷ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

با این حساب پرونده یازدهمین دهمین دوره مسابقات لیگ دسته واترپلو کشور سال ۱۳۹۶ با قهرمانی پالایش نفت آبادان، نایب قهرمانی نفت تهران  و مقام سومی رعد پدافند بسته شد.

مقاومت اصفهان، اهواز ، شهید پذیرفته کرمان، انقلاب شیراز، پالایش نفت آبادان، نفت تهران، پیشگامان کویر یزد، رعد پدافند ،استخر میرداماد تبریز، استخر دیهیم تهران، دخانیات گیلان و پایگاه قهرمانی مرکزی تیم های حاضر در یازدهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو (سال ۱۳۹۶) هستند.

 

رده بندی نهایی یازدهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو کشور سال ۱۳۹۶:

  1. پالایش نفت آبادان
  2. نفت تهران
  3. رعد پدافند
  4. استخر دیهیم تهران
  5. استخر میرداماد تبریز
  6. انقلاب شیراز
  7.  پیشگامان کویر یزد
  8. شهید پذیرفته کرمان
  9. دخانیات گیلان
  10. مقاومت اصفهان
  11. پایگاه قهرمانی استان مرکزی
  12. اهواز

 

 

نتایج بازی فینال و رده بندی مسابقات لیگ دسته یک واترپلو کشور-سال ۱۳۹۶ (سه‌شنبه دهم بهمن ۱۳۹۶)

بازی تیم نتیجه تیم ساعت
۳۶ رده بندی رعد پدافند ۹ ۷  استخر دیهیم تهران ۱۰:۰۰
۳۷ فینال پالایش نفت آبادان ۱۶ ۷ نفت تهران ۱۱:۱۵

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب