نگاه فدراسیون سرمایه گذاری بر روی جوانان و نوجوانان خواهد بود

سرپرست فدراسیون شنا در مراسم افتتاحیه مسابقات شنای قهرمانی کشور نوجوانان از چشم انداز فدراسیون برای سرمایه گذاری بر روی جوانان و نوجوانان به عنوان یک استراتژی بلند مدت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن رضوانی که در مراسم افتتاحیه مسابقات شنای نوجوانان قهرمانی کشور در استخر انقلاب شیراز سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: استقبال ٣۰ استان از مسابقات قهرمانی کشور شنای نوجوانان مایه امیدواری و دلگرمی بسیاری است و از این پس نیز نگاه فدراسیون سرمایه گذاری بر روی همین نسل نوجوان و جوان خواهد بود.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از کلیه مربیان، روسا و مسئولان هیات های شرکت کننده در رقابتهای شنای قهرمانی کشور تصریح کرد: برگزاری این رقابتها همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب مایه مباهات است و جا دارد از تلاشهای آقای کمانه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و جناب آقای مداحی فر به واسطه زحماتی که برای میزبانی این مسابقات متحمل شدند، تشکر و قدردانی کنم.

رضوانی با ابراز امیدواری از این که مسابقات شنای قهرمانی کشور نوجوانان با کیفیت مطلوبی برگزار شود،گفت: امیدوارم این مسابقات چهره های جدیدی را به شنای کشور معرفی کند و شاهد ظهور و بروز استعداد های جدیدی در این رقابتها باشیم.

پیش از سخنان محسن رضوانی، کمانه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان مسابقات قهرمانی کشور برای آنها اقامت خوشی را در شهر شیراز آرزو کرد و ابراز امیدواری نمود شیراز میزبان شایسته ای برای مسابقات شنای نوجوانان قهرمانی کشور باشد.

مراسم افتتاحیه رقابتهای شنای نوجوانان شنای قهرمانی پسران کشور عصر امروز چهارشنبه با رژه تیم های شرکت کننده و داوران در استخر انقلاب شیراز برگزار شد.

مسابقات شنای قهرمانی کشور در بخش پسران در دو رده سنی ١٢-١١ و ١۴-١٣ سال از صبح امروز چهارشنبه با شرکت ٣۰ استان به میزبانی شیراز آغاز شد و تا ٢١ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.