خوشبخت: به عشق شهدای خرمشهر می جنگیم

ملی پوش واترپلوی ایران در آستانه مسابقات توسعه جهانی با ابراز خشنودی از حضور نصرالله سجادی و مناف هاشمی در اردوها گفت: همین که مسئولان به واترپلو توجه می کنند و به اردوهای ما سر می زنند، روحیه بازیکنان را بالا می برد و تاکید کرد که تیم ملی در سالرو آزادسازی خرمشهر به عشق شهدا می جنگد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری ایسنا نوشت:

نیما خوشبخت اظهار کرد: ما الان در سطح خیلی خوبی از آمادگی هستیم. باید با همین روند ادامه دهیم و بازی ها را مقتدرانه شروع کنیم. تیم های گروه ایران همگی توانمند هستند نباید آن ها را دست کم گرفت. اتریش یک تیم اروپایی است و در رقابت های قاره ای با بهترین های جهان بازی می کند. قطعا بازیکنان این تیم بسیار با تجربه هستند و می توانند سخت ترین حریف ایران در دور مقدماتی به شمار آیند. در  گروه خیلی سختی قرار گرفتیم. خداراشکر می کنم که همه از تیم ملی واترپلو حمایت می کنند. دکتر سجادی و دکتر مناف هاشمی هم به سر تمرین تیم آمدند و همه بازیکنان را خوشحال کردند. دکتر سجادی نگاه پدرانه ای به واترپلو دارد و ما دوست داریم که همیشه بویژه در مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات بازهم شاهد حضورشان باشیم.

وی افزود: ما انتظار زیادی نداریم. شاید فدراسیون پاداشی را برای ما در نظر بگیرد. اما زیاد ذهن خود را درگیر این مسائل نمی کنیم. هدف ما اهتزار پرچم ایران است. ما فیلم تمام بازی های حریفان خود را دیدیم. آنالیز خوبی از تک تک تیم ها داشتیم. حتی بازی برخی از قوی ترین تیم های گروه دیگر مسابقات را هم آنالیز کردیم. می دانیم که بازیکنان خوبی در این مسابقات شرکت می کنند. با کمک مربیان و بررسی نقاط ضعف تیم ها و تکیه بر نقاط قوت خودمان امیدوار به موفقیت و قهرمانی هستیم.

خوشبخت با اظهار خشنودی از توجه رسانه ها به واترپلو خاطرنشان کرد: بالاخره پخش زنده مسابقات برای هر ورزش تاثیر بسزایی دارد. پیروزی های یک ورزش در دیدگاه عمومی موجب گرایش جوان ها و نوجوانان به آن ورزش می شود. بالاخره مردم هر چه بیشتر در تلویزیون واترپلو ببینند، علاقه بیشتری به آن پیدا می کنند و استعدادهای جدیدی در این ورزش کشف می شود.

ملی پوش واترپلو ایران گفت: خوشبختانه تبلیغات گسترده ای روی این مسابقات شده است. سوم خردادسالروز آزادساز خرمشهر است. هم سن و سالان ما در سال های اول انقلاب برای کشور جنگیدند و تا پرچم ایران در اهتزار باشد. ما هم می جنگیم تا در این مسابقات به عشق شهداری خرمشهر و به پشتوانه آن ها پرچم ایران را سربلند کنیم. ما هم فرزندان این آب و خاک هستیم و خیلی دوست داریم که راه آن ها پیش بگیریم.

وی درباره برنامه های تمرینی نیز گفت: تمرینات بسیار سختی را داشتیم. دو وعده در روز تمرینات سخت و طاقت فرسایی و هر تقریبا روزی چهار ساعت شنا واقعا دشوار است. بازیکنان انصافا کم نگذاشتند، همه مجموعه فدراسیون و وزارت هم کمک کردند تا بستر لازم برای این میزبانی و حضور شایسته تیم ایران در این مسابقات محقق شود. امیدوارم بازی هایی در شان نام ایران انجام دهیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب