هفته اول سی ‌چهارمین دوره‌ی لیگ برتر و جوانان واترپلوی کشور آغاز شد/ برتری قهرمان مشهد و نفت امیدیه 

هفته‌ی اول رقابتهای لیگ جوانان و سی‌و‌چهارمین دوره لیگ برتر واترپلوی کشور با انجام چهاربازی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های‌آبی، هفته‌ی اول رقابتهای لیگ جوانان و سی ‌وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلوی کشور با برگزاری دو دیدار از هر رده در استخر بین‌المللی ۹ دی آغاز شد.

در رقابتهای لیگ‌برتر، قهرمان مشهد در رویارویی با نفت و گاز گچساران ۱۰-۷ پیروز شد.

در دومین بازی لیگ برتر، نفت و گاز امیدیه در مقابل رعد پدافند به برتری ۱۴_ ۹ رسید .

در مسابقات لیگ واترپلوی جوانان نیز قهرمان مشهد و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که ۲۴-۶ نماینده خراسان رضوی به پیروزی رسید.

در مصاف دو تیم نفت و گاز امیدیه و رعد پدافند، پیروزی برای نفت امیدیه در ضربات پنالتی و در مجموع  با نتیجه ۱۱-۱۰ به ارمغان آمد.

image_printپرینت مطلب

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی انجام شد؛رقابت ۷۰ شناگر در مسابقات آبهای آزاد کشور در اسکله‌ی مارینای جزیره کیش 

مسابقات شنای آبهای آزاد بزرگسالان در رده سنی بالای ۲۵ سال آقایان با حضور برترینهای ایران در روز پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه مصادف با روز تربیت‌بدنی و ورزش در اسکله مارینای جزیره کیش با حضور۷۰ ورزشکار در ۱۱ رده سنی از ۱۳ استان کشور و درقالب ۲۰ تیم برگزار شد.

جلسه‌ی هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی برگزار شد/ تاکید بر استمرار در استفاده‌ از اپلیکیشن استعدادیابی ورزشهای آبی با استفاده از هوش مصنوعی

اولین جلسه نیم سال دوم هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی با محوریت بررسی ادامه‌ی برنامه‌های سال جاری همچنین تحلیل نتایج و بازخورد فرآیندهای برنامه‌های هفت‌ماه اخیر در محل این فدراسیون برگزار شد.