هیات شنای گیلان به مصاف نفت و گاز گچساران می رود

در دیدار معوقه هفته دوم از دور رفت بیست ویکمین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور فردا دوشنبه تیم های هیات شنای گیلان و نفت و گاز گچساران در انزلی به مصاف هم می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، تیم هیات شنای گیلان که با ١۶ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد در این دیدار خانگی امیدوار است تا با کسب هر دو امتیاز به رقابت خود با هیات شنای زنجان برای کسب عنوان سوم لیگ برتر ادامه دهد.

تیم هیات شنای گیلان روز جمعه نیز در آخرین دیدار لیگ برتر پذیرای هیات شنای خوزستان خواهد بود و در صورت پیروزی در این دو دیدار خانگی می تواند به قرار گرفتن در مکان سوم لیگ بیست و یکم امیدوار باشد. البته این در شرایطی است که هیات شنای زنجان در دیدار حساس روز جمعه خود مقابل نفت و گاز امیدیه ناکام بماند.

در آن سوی میدان نفت و گاز گچساران که با ٨ امیتیاز جزو تیم های پایین جدولی محسوب می شود امیدوار است با انجام رقابتی پایاپای مقابل نماینده گیلان در این دیدار بیرون از خانه بتواند در سرنوشت تیم سوم لیگ برتر تعیین کننده باشد.

در فاصله یک هفته به پایان رقابت های لیگ برتر تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان قهرمانی خود را در این رقابتها مسجل کرده و نفت امیدیه نیز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده است و تیم های زنجان و گیلان برای کسب عنوان سومی با یکدیگر رقابت دارند.

دیدار اختتامیه بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر روز جمعه بین تیمهای نفت و گاز امیدیه و هیئت شنای زنجان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب