واترپلوئیست های ساحلی ایران شگفتی ساز شدند

در پایان روز چهارم رقابت های واترپلو بازی های آسیایی ساحلی تایلند، ایران، کویت و اندونزی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با برگزاری بازی دو تیم اندونزی و هنگ کنگ رقابت های روز چهارم مسابقات واترپلو ساحلی به پایان رسید. این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۴ به سود اندونزی پایان یافت.

در ادامه این رقابت ها کویت با اختلاف پنج گل تایلند را از پیش رو برداشت. مردان واترپلوئیست ایران که دیروز در عین ناباوری و با بدشانسی با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کرده بودند، صبح امروز با خلق شگفتی قزاقستان قهرمان پنج دوره بازی های آسیایی و قهرمان دو دوره گذشته بازی های آسیایی ساحلی را با نتیجه ۱۱ بر ۹ شکست دادند.

گل های تیم ملی واترپلو ساحلی ایران را حامد ملک خانبانان(۴ گل)، محسن جلیلی (۲ گل)، نیما خوشبخت (۳ گل)، امیرحسین خانی (۱ گل) و عطالله برخوردی (۱ گل) به ثمر رساندند.

تا پایان روز چهارم مسابقات، تیم ملی واترپلو ایران ۶۱ گل، قزاقستان ۴۷، کویت ۴۲، اندونزی ۳۸، تایلند ۲۵ و هنگ کنگ ۲۲ گل وارد دروازه حریفان خود کردند. همچنین مردان واترپلوئیست ایران با زدن ۱۲۸ شوت به سمت دروازه از این حیث بالاتر از دیگر حریفان خود قرار دارند.

 

*نتایج کامل چهارمین روز رقابت های واترپلو بازی های آسیایی ساحلی – پوکت:

ایران ۱۱-۹ قزاقستان

تایلند ۶-۱۱ کویت

هنگ کنگ ۴-۱۰ اندونزی

 

*روز پنجم (شنبه- یک آذر):
اندونزی – قزاقستان
کویت – هنگ کنگ
تایلند – ایران

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب