ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک باد

سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) جوان رعنا و رشید اباعبدالله حسین (ع) و روز جوان بر تمامی مسلمانان مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ یازدهم شعبان مصادف است با ولادت الگوى شجاعت و ادب ،  کوه استقامت حضرت علی اکبر (ع که در راه خدا از خواهش نفسش دست کشید. علی اکبر (ع)، از جوانی مجموعه ای از خوبی ها و فضیلت ها و نمونه ای روشن از فضایل عترت پاک پیامبر بود.

حضرت علی اکبر فرزند اباعبدالله الحسین (ع) در بین سال های ۳۳ تا ۳۵ هجری قمری از مادری به نام لیلا دختر ابی مرّه در شهر مدینه چشم به جهان گشود. وی در مکتب انسان ساز پدر شیوه های صحیح دفاع از مکتب و اطاعت از امامت و حمایت از آرمان های مقدس آن را آموخت. او در روز عاشورا اولین نفر از بنی هاشم بود که پس از مبارزه جانانه جام شهادت سر کشید. روز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام به روز جوان نامگذاری شده است.

جوانی، آغاز شکفتن است. جوانی، میلاد دوباره انسان است. انسان در جوانی، بار تکلیف الهی را به تازگی بر دوش گرفته است. خداوند، بسیاری از نعمت هایش را در جوانی به انسان ارزانی می‌دارد.جوانی، موهبتی از جانب خداوند است.

فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو ولادت با حضرت علی اکبر(ع) الگوى شجاعت و ادب جوان رعنا و رشید امام حسین (ع)  را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه جوانان این مرز و بوم تبریک و تهنیت گفت.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب